۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر در لرستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان استان ازدستگیری ۶ سوداگر مرگ وکشف ۱۷۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور خرم آباد- بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب " گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابه جایی مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک مطلع و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد : ماموران ضمن رصد و استقرار در محور مواصلاتی خرم آباد - بروجرد ۴ دستگاه خودرو را توقیف و با دستگیری ۶ نفر سوداگر مرگ ، ۱۷۰ کیلوگرم تریاک را کشف و قاچاقچیان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند .

پاک سازی ۴۷ نقطه آلوده به مواد مخدر

وی همچنین ازپاک سازی حدود ۴۷ نقطه آلوده به مواد مخدر با رویکرد برخورد با خرده فروشان از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و گفت : در این راستا ۳ تن و ۷۰۰کیلو انواع موادمخدر کشف که ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات داشته ایم .

سردار مهدیان نسب در ادامه با اجرای ۹۸۰ طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در استان در مدت مذکور گفت : ۱۳هزار و ۸۵۰ معتاد متجاهر و ۵هزار تهیه و توزیع کننده خرد و کلان در  محورها و عرضه نیز دستگیر شده است .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =