نامه نمایندگان استان به رئیس جمهور در پی دیدار با امام جمعه اصفهان

مهر نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اصفهان در دیدار امروز خود با امام جمعه اصفهان نامه ای به ریس جمهور در ارتباط با مطالبات آبی مردم استان نگاشتند که به زودی به دست وی می رسد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی اظهار داشت: استعفای نمایندگان استان اصفهان دلایل زیادی را شامل می شود که مهم ترین آنها دفاع از حقوق مردم و کشاورزان است.

 وی ادامه داد: به منظور تامین آب شرب پنج میلیون نفر از مردم اصفهان، باید ردیف بودجه ای برای سال ۹۸ در نظر گرفته شود اما دولت ردیف بودجه آب زاینده رود و اصفهان را حذف کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حذف ردیف بودجه به این معناست که دولت برای آب شرب اصفهانی ها هیچ اقدامی نخواهند کرد و اگر این گونه پیش رود با وجود  حجم فعلی سد زاینده رود، مردم اصفهان تابستان سختی در پیش رو دارند.

وی ادامه داد: وعده های رئس جمهور، معاون اول وزیر نیرو و دستگاه های مختلف در ارتباط با رفع مشکلات آبی اصفهان  با وجود  جلسات، صورت جلسات و نامه نگاری های متعدد عملیاتی نشده است که این مطلب نیز دلیل دیگری برای استعفای نمایندان استان اصفهان بود

حجت الاسلام سالک با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با امام جمعه اصفهان ادامه داد: در جلسه امروز ، نمایندگان اصفهان موضوع های مختلفی متعددی را در ارتباط با مشکلات آبی اصفهان از جمله تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت مطرح کردند و قرار شد به دولت تذکر داده شود که از حالت تکبر بیرون آید و توجه بیشتری به تامین آب جمعیت بیش از پنج ملیون نفری اصفهان داشته و در ایجاد ردیف بودجه برای آب شرب دقت کند.

سالک با بیان اینکه قرار است با رئیس مجلس به دلیل سکوت در برابر خبر استعفای نمایندگان در طول ۱۲ روز اتمام حجت شود، افزود: همچنین در این جلسه نامه ای از جانب نمایندگان به رئیس جمهور نگاشته شد که به زودی به دست وی خواهد رسید.

وی با اشاره به واکنش امام جمعه اصفهان نسبت به استعفای نمایندگان استان گفت: آیت الله طباطبایی موضع گیری خوبی در دفاع از این استعفا داشتند و ما را به ادامه این استعفا که امری قانونی است تشویق کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود:  همچنین بیانیه نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم تدوین شده است که به زودی رسانه ای خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    0 0
    آب را به زاینده رود بدهید تا زنده رود شود