سردار نقدی: گرانی‌ها نتیجه بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب است/ایران امروز مستقل‌ترین کشور دنیاست

تسنیم نوشت: سردار نقدی گفت: فسادی که یک فردی متخلف در بانک یا در موسسه‌ای انجام می‌دهد، به کلیت نظام ارتباطی ندارد، چرا که نظام اسلامی این عمل را محکوم می‌کند.

 نشست تبیینی و گفتمان‌سازی دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار شد

در این نشست سردار نقدی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما در همه جهت‌ها یک پدیده است، در رسیدن به سن چهل‌سالگی نیز پدیده بوده است، چون اکثر انقلاب‌های تاریخ یا به 40 سالگی نرسیده‌اند و یا در 40سالگی دچار تحریف شده‌اند، اما انقلاب ما به لطف رهبری انقلاب مسیر خودش را طی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما با همه موانع به 40 سالگی رسید این یک جشن و نعمت بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم، این انقلاب نه شرقی و نه غربی بوده و تاکنون مقابل همه قدرت‌ها مستبد دنیا ایستاده است. در گذشته یک رادیو آزادی بر علیه شوروی تبلیغ می‌کرد، اما امروز 275 رادیو و شبکه‌های تلویزیونی به زبان فارسی علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش می‌کنند و هر کدام رسالت خودشان را دارند. 

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قیام‌های ناموفق مردم ایران علیه حکومت‌های شاهنشاهی در طول تاریخ، گفت: مردم ایران مردم فرهیخته‌ای بودند که هر بار می‌خواستند قیام کنند شکست خوردند و در مقابل نظام‌های مستبد و دیکتاتوری نتوانستند کاری از پیش ببرند، اما انقلاب اسلامی با یک حرکت حکومت شاهنشاهی را پایان داد.

وی با اشاره به بی‌کفایتی شاه و حکومت شاهنشاهی در گذشته گفت: رضاشاه در زندگی عادی فردی فقیر بود اما بعد از به قدرت رسیدن 64 هزار ملک در کشور داشت و 7 میلیارد تومان آن روز ثروتش تخمین زده شد که به خاطر این بود که پول نفت را به حساب خودش می‌ریخت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که به تاریخ شاهنشاهی افتخار می‌کنند باید گفت که در تاریخ 2500 ساله افرادی مثل تیمور لنگ و یونانی‌ها و یزیدها بر ایران حکومت کرده‌اند که افتخاری محسوب نمی‌شود.

سردار نقدی با اشاره به فسادها و اختلاس‌های صورت گرفته گفت: فسادی که یک فردی متخلف در بانک یا در موسسه‌ای انجام می‌دهد، به کلیت نظام ارتباطی ندارد، چرا که نظام اسلامی این عمل را محکوم می‌کند و از آن حمایتی انجام نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها نتیجه بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: ایران امروز مستقل‌ترین کشور دنیاست، انقلاب برای ما آزادی آورده است، امروز یک فرد می‌تواند آزادانه از شرایط انتقاد کند. انقلاب اسلامی اختیار کشور را به مردم داده است.

سردار نقدی درباره پیشرفت‌های موشکی و دفاعی ایران، تاکید کرد: امروز ما موشک‌های زیادی داریم و پهپادهای ما نیز تنوع فوق‌العاده‌ای دارند و کشورهای اندکی در دنیا هستند که می‌توانند خودشان اینها را تولید کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =