چرا نماینده سراوان در گمرک شروع به فحاشی کرد؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: یک مقام مسئول در گمرک جمهوری اسلامی ایران، دلیل اصلی فحاشی نماینده سراوان را اجبار و اصرار برای پارک خودروی لوکس خود بدون هماهنگی با حراست بیان کرد.

یک منبع در گمرک جمهوری اسلامی ایران  در واکنش به  برخورد نماینده مردم سراوان با مامور حراست ساختمان شماره ۲ گمرک تهران، با بیان اینکه موضوع پارک خودروی شخصی نماینده سرآغاز مشاجره لفظی بوده است، گفت: نماینده مجلس بدون هماهنگی، با خودروی لوکس خود (لکسوس) وارد محوطه پارکینگ شده و  قصد پارک خودروی خود را داشته است.

این مسئول تاکید کرد: مامور حراست  بنابر وظایف ماموریتی خود مانع از پارک خودرو نماینده شده است.

به گفته او اظهار نظر نماینده سراوان در تشریح علت این مشاجره مبنی بر تاخیر صورت گرفته در جلسه از پیش تعیین شده با رئیس کل گمرک، تایید نشده و این موضوع در دست بررسی است. وی با تکذیب ادعای این نماینده مبنی بر توهین صورت گرفته از جانب مامور گمرک به اهل سنت گفت: کارمند مذکور، خود اهل تسنن بوده و به هیچ عنوان  به ادیان و مذاهب اهانتی نکرده است، طبق بررسی های صورت گرفته این کارمند در طول فعالیتش هیچگونه درگیری و نزاعی  با ارباب رجوعی  نداشته است.

این منبع با بیان اینکه فحاشی در هر شرایط و مقامی ناپسندیده و غیر اصول اخلاقی است گفت: با دستور شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک، فیلم کامل در دست بررسی  قرار گرفته و به زودی تصمیم گیری و برخورد لازم در این موضوع  صورت خواهد گرفت.

روز گذشته محمد واسط درازهی نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی حین ورود به ساختمان شماره 2 گمرک ، با بحث و جدل و فحاشی به مامور گمرک قصد ورود بدون هماهنگی به این نهاد را داشته است که با برخورد مامور حراست رو به رو شده است.

وی پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، مجددا ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده و می گوید: این فیلم با برش و دستکاری همراه بوده و انتشار آن نیز غرض ورزانه بوده است و قصد توهین به لباس،مذهب و حتی اعتقادات مختلف را داشته است.

64231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =