۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
فیلم مستند «دل سپرده» رونمایی شد

فیلم مستند روایی «دل سپرده» همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، فیلم مستند دل سپرده به تهیه‌کنندگی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و به کارگردانی حجت رنجبری،  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و خانواده شهدا رونمایی شد.

در این همایش، سردار عباسقلی‌زاده جانشین سپاه عاشورا با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: عزت، اقتدار و اعتبار ایران را مدیون شهدا، رزمندگان و بسجیان کشور هستیم.

وی پیروزی نیروهای مقاومت در برابر داعش را اراده خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: همچنین خون شهدا، مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا از عوامل پیروزی مقاومت هستند.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به دشمنی عربستان سعودی با شیعیان جهان تصریح کرد: فتنه افکنی عربستان در یمن، سوریه و عراق بر کسی پوشیده نیست که خوشبختانه با تدابیر رهبری، مسئله داعش را در منطقه خاتمه دادیم.

در ادامه این همایش، محمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اظهارکرد: شهدا تربیت یافته پدران و مادرانی هستند که به روحیه شهادت، ایثار و مقاومت آشنا هستند و به این روحیه افتخار می کنند.

وی با اشاره به زندگی شهید محمدرضا فخیمی اذعان کرد: وی در دوران زندگانی خود خادم واقعی امام حسین (ع) بوده و با اینکه در رشته پزشکی قبول شده بود اما به دانشکده نظامی امام حسین (ع) وارد می شود.

بلاغی در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه هنری اظهار کرد: حوزه هنری استان در کنار سایر نهادهای فرهنگی و ارزشی، مراسمات مختلفی از جمله شب‌های خاطره، نشر کتب تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ساخت مستندهای زندگی شهدای مدافع حرم حامد جوانی و فخیمی و سایر فعالیت ها مشغول است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =