تجلیل احساسی بازیگر «قصه‌های مجید» از کیومرث پوراحمد/ عکس امروز و ۲۷ سال پیش مهدی باقربیگی

مهدی باقربیگی، بازیگر نقش اصلی سریال «قصه‌های مجید»، در جشن منتقدان سینما، تاکید کرد اگر کیومرث پوراحمد در کشور دیگری بود، بیشتر قدرش دانسته می‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین جشن منتقدان سینما، شب گذشته (سه‌شنبه ۲۷ آذر) در تالار ایوان شمس برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

در بخش ۴۰ سال سینمای کودک ایرانِ این جشن، جایزه بهترین کارگردانی به کیومرث پوراحمد و جایزه بهترین بازیگر نوجوان به مهدی باقربیگی برای بازی در سریال «قصه‌های مجید» اهدا شد.

کیومرث پوراحمد روی صحنه پس از دریافت جایزه خود در سخنانی گفت: «من از قبل از انقلاب کار کودک می‌ساختم اما همه مرا به «قصه‌های مجید» می‌شناسند. ای کاش فقط یکی در طول این ۲۷ سالی که از ساخت این سریال می‌گذرد، می‌آمدند و می‌گفتند تو که این اثر را ساختی، بیا و یک فیلم دیگر هم بساز.»

این کارگردان با انتقاد از وضعیت امروز تولید فیلم در کشور تاکید کرد: «هربار که پیشنهاد ساخت اثری را می‌دهم، مسوولان بنیاد فارابی به من می‌گویند سرمایه‌گذار بیاور. برای بسیاری از مدیران فارابی، من و یک جوان تازه‌کار تفاوتی با هم نداریم.»

این سخنان پوراحمد باعث شد وقتی نوبت به دریافت جایزه مهدی باقربیگی رسید، او با لحنی احساسی خطاب به کارگردان «قصه‌های مجید» گفت : «ما ۴۰ سال‌مان شد اما قدمان اندازه شما نشد. من سعی کردم در زندگی‌ام راست بگویم اما آقای پوراحمد از شریف‌ترین آدم‌هایی است که در زندگی‌ام دیده‌ام. اگر او در مملکت دیگری بود بیشتر قدرش را می‌دانستند. اما من قدر شما را می‌دانم و امیدوارم روزی همه هنرمندان به جایگاه اصلی خودشان برسند.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    17 0
    یادش بخیر خیلی سریال باحالی بود کتابش هم خیلی خوب بود، خدا خیرشون بده ان شاالله
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    13 0
    یادش بخیر قدیم ها همه چی خوب بود چرا دیگه از این قصه ها ساخته نمیشه