رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان شرقی: ستاد مقابله با گران‌فروشی در شهرستان ها تشکیل می‌شود

ایرنا نوشت: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از تشکیل ستادی ویژه برای مقابله با گرانفروشی در سطح عرضه با همکاری دستگاه قضایی استان در هر یک از شهرستان های استان خبر داد.

حسین نجاتی با اشاره به مطالبه عمومی در زمینه برخورد با موضوع گرانفروشی همزمان با کاهش نرخ ارز ، افزود: این ستاد به همین منظور تشکیل می شود.

وی ادامه داد: تورم فعلی موجود در بازار اقلام و خدمات عمومی قابل مدیریت است و با هماهنگی بین دستگاه های مختلف می توان وضعیت موجود را به سمت تعادل سوق داد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت کالاهای احتکاری کشف شده در استان، گفت: از میان لوازم خانگی احتکار شده در استان ۱۳۵۰ دستگاه در بین زوج‌های جوان توزیع شد.

نجاتی همچنین از توزیع ۶ هزار تن از مجموع ۱۰ هزارتن میلگرد احتکار کشف شده برای طرح های عمرانی استان خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از کالاهای احتکار شده در بازار آذربایجان شرقی توزیع شد .

وی گفت: علاوه بر این ۸۲۵ تن حبوبات، ۵۰ تن شکر و ۱۷ میلیارد ریال محصولات بهداشتی احتکار شده در استان توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه با واردات و تولید کافی روغن خوراکی در زمان حاضر مشکلی از بابت تامین و توزیع این کالا در استان وجود ندارد، یادآوری کرد: به منظور تنظیم بازار ۱۳۰۰ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی، ۱۳۴۰ تن مرغ منجمد، ۴۵۰ تن شکر دولتی، ۴۵۰ تن برنج تایلندی و ۲۱ هزار حلقه لاستیک خودرو در بازار استان توزیع شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =