مردم چهارمحال‌وبختیاری ۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در هشت ماهه نخست امسال مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری ۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان صدقه دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد استان، علی ملک پورافزود : صدقات در راستای کمک به توانمندسازی مددجویان و رفع نیاز آن‌ها هزینه می‌شود که وجوه جمع‌آوری شده در هر شهرستان عیناً برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه در ۸ ماهه نخست امسال مردم نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان صدقه داده‌اند افزود: ۲۷ درصد از مجموع صدقات پرداختی مردم استان به خرید و احداث مسکن مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اختصاص بخشی از صدقات مردمی به حوزه بهداشت و درمان مطرح کرد: ۱۳ درصد از صدقات در زمینه کمک به پرداخت فرانشیز، خدمات ویژه درمان و نیازهای بهداشتی نیازمندان پرداخت می‌شود.

ملک پور بابیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است گفت: ۱۴ درصد از صدقات پرداختی مردم استان در راستای کمک به امر ازدواج نیازمندان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به هزینه مابقی صدقات در بخش‌های مختلف افزود: صدقات پرداختی مردم استان در راستای کمک به نیازمندان، ارائه خدمات ویژه به سالمندان، کمک به سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال، پرداخت کمک‌های موردی به نیازمندان، تأمین لوازم ضروری مددجویان و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد صندوق صدقات استان را ۱۰۲ هزار و ۸۴۱ عدد عنوان و بیان کرد: از این مجموع ۹۷ هزار و ۴۹۸ صندوق کوچک، ۳۰۹۳ صندوق بزرگ و ۲۲۵۰ هزار صندوق از نوع متوسط است.

ملک پور با اشاره به روش‌های نوین و آسان پرداخت کمک‌های مردمی به‌ویژه در حوزه صدقات گفت: عموم مردم و خیران نیکوکار برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه خود و یا ارسال عدد سه به سامانه الکترونیکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب برنامه آپ در هر زمان و مکانی کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود برسانند

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =