واکنش بهاره افشاری به سانسور صحنه موتورسواری کردنش در سریال «ممنوعه»/ عکس

بهاره افشاری با یادآوری صحنه‌ای از سریال «فاصله‌ها»، از سانسور موتورسواری‌اش در «ممنوعه» انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره افشاری بازیگر سینماوتلویزیون که این روزها سریال «ممنوعه» با بازی او در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، به حذف صحنه موتورسواری‌اش در این سریال در اینستاگرام واکنش نشان داد و نوشت: «یادمه سال ٨٩ در سریال فاصله ها که اوایل سختگیری و حذف مثلث های عشقی در تلویزیون بود من برای اولین بار به عنوان یک زن در تلویزیون موتورسواری کردم و پخش شد هیچ اتفاقی هم در کشور رخ نداد.با گذشت نزدیک به یک دهه در سال ٩٧ در شبکه نمایش خانگی که به مراتب از تلویزیون فضای بازتری دارد صحنه موتور سواری من و قدیری رو حذف میکنند و البته صحنه خنده های از سر مصرف مواد من و قدیری که باعث میشه تصمیم غلط و بزرگی بگیریم که به تاثیر مخرب مصرف مواد تاکید میکنه در سریال ممنوعه حذف میشود...عجبا که یادم میاد از سال ٦٨ به مراتب در سینما صحنه های متعدد موتورسواری خانم و آقا داشتیم اما برای ممنوعه همه چیز ممنوعه ...حرف حسابشونم اینه که ما به روند قصه که آسیب نمیزنیم؟ به روان بازیگر چی! ...ببینم این سریالایی که بعد ما میان هم شامل این قوانین میشن!

مطمئنم که با این پست از پشت صحنه که برای چنین روزی گرفتم کارگردان و تهییه کننده محترممون رو دچار دردسر کردم اما منو ببخشید که بلد نیستم برای نقشی که زحمت کشیدم تلاش نکنم بلد نیستم پشت فیلمم رو خالی کنم به جاش میجنگم شاید به خودشون بیان واین صحنه ها رو برگردونن در قسمت های آتی که میشه بازم باشه.»

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    24 3
    قسمت های بعد توقیف شدن دیگه بدرد نمیخوره . چرا من پول بدم که سانسور ببینم ؟ دیگه نه میخرم نه میبینم .
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      6 0
      شبکه های ماهواره ای دارن پخشش میکنن چقدساده اید پول میدید
    • مرتضی US ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
      0 1
      بچه کوچک دارم ماهواره استفاده نمیکنم . در ضمن دزدی دزدیه . چه از دیوار بالا بری چه سریال پولی رو مجانی بدون رضایت صاحبش ببینی
  • مام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    30 1
    شما که فقط موتورسواریت حذف شد . نیکی کریمی چی بگه که کلا حذف شد
  • کریم IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    12 2
    کلا به اینجا که میرسه همه چی مملکت خوبه و هیچ مشکلی نداریم ... نه مشکل احتیاط و نه مشکل بیکاری و نه مشکل ازدواج و طلاق و سلامت تمام کارکنان و رئیس ها و سازمانها و پاک دست بودن آنها و .... همه خوبه.... ولی نمیدونمیم چرا وضع اینطوریه..........اینها صحنه واقعی جامعه ما هستند و باید دیده بشه و پخش شود آقایان مسئول بی مسئول
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      5 15
      این ها اصلا در فیلمشان بدنبال گسترش روابط عاطفی با نامحرم و دوست دختر و دوست پسری هستند. ننگ نظام است که وزارت ارشادش به چنین فیلم غیراخلاقی مجوز داده.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    15 0
    انقدر سانسور داره که داستانش خیلی گنگ و نامفهوم شده . به عبارتی ارزش دیدن نداره
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    4 2
    شايد رايگان ارزش ديدن داشته باشه