آغاز برگزاری مسابقات  المپیادورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران

سیدعلی اصغرمحمودی ، مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از شروع دومین دوره از مسابقات المپیادورزشی کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی در مجتمع فرهنگی رفاهی بانک مسکن استان مازندران درشهرستان بابلسر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از بابلسر،مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران  همچنین اظهارداشت:این مسابقات موجب  افزایش نشاط و شادابی و تقویت قوای جسمی و روحی بازنشستگان میشود.

محمودی ،  ضمن تشکرازکلیه عوامل برگزاری مسابقات از مرحوم دکتر سیدتقی نوربخش ،مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی که با حمایتهاو مساعدتهایش موجب تحولات عظیمی در حوزه رفاه وسلامت کارکنان شده ا ندگفت:  اهتمام ویژه مدیرعامل فقید سازمان به امرورزش موجب تعمیم ان دربین کارکنان سازمان و بازنشستگان گردیده است.

این مقام مسئول از افزایش سطح امید به زندگی، ارتقاء سلامت جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری بگیران، تأثیرگذاری بر کاهش هزینه های درمانی، افزایش اعتماد به نفس ، شادابی، نشاط ، تقویت روحیه تعاون و همیاری بین بازنشستگان و مستمری بگیران و الگوسازی مناسب برای سایر مخاطبان، ارج گذاری، تقویت خودباوری در بازنشستگان و مستمری بگیران و تنویر افکار عمومی بلحاظ موثربودن ایشان در جامعه و ایجاد بستر مناسبی برای فرهنگ سازی، اشاعه و ترویج شعارهای "سالمندی و حفظ سلامت" و "سلامتی با ورزش در دوران بازنشستگی" از اهداف برگزاری این مسابقات نام برد.

سیدمحمدمیری ،معاون اداری و مالی اداره کل تامین اجتماعی مازندران  در خصوص این دوره از رقابتها  گفت: این مسابقات با حضور200ورزشکار درقالب 30 تیم از سراسر استانهای کشور دررشته های شنا،شطرنج ،تنیس روی میز ،فوتبال دستی ،دارت و تیراندازی  از صبح امروز سوم دی ماه درحال برگزاری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی در دو بخش همکاران بازنشسته و مستمری بگیر و کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  برپا میگردد. که  پس از خاتمه  این رقابتها از فردا صبح شاهد برگزاری پنجمین دوره از  مسابقات المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =