پیام جدید کی‌روش قبل بازی با فلسطین

در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی پیام جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها دوازده روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا زمان باقی مانده و تیم ملی ایران در قطر مشغول آماده‌سازی است. در این میان کی‌روش سرمربی تیم ملی در جدیدترین پیام خود در اینستاگرام نوشت: 

متاسفانه، مجبور هستم از طرف کسانی که نمی‌توانند صدای خود را بالا ببرند، قلبم را بالا ببرم. دردناک است که نسبت به کارمندان و بازیکنان تیم ملی برخوردی بدون احترام، عزت و افتخار را شاهد هستیم. آن‌ها سخت‌کوشانی صادق هستند و کاملا در خدمت تیم ملی، که با افتخار به وظایف حرفه‌ای خود متعهد هستند. اما آن‌ها هم انسان اند؛ افرادی محترم با تعهدات خانوادگی، انتظارات شخصی برحق و حقوق قانونی. پس از فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیار و همه کارهایی که برای موفقیت تیم ملی انجام داده‌اند، از این‌که می‌بینم با همکاران و بازیکنانم همانند بی‌خانمان‌هایی سیاه‌بخت رفتار می‌شود، بسیار خسته و آزرده‌ام.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن CA ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    0 0
    کیروش با این مظلوم نمایی آدم یاد داستان بینوایان می دازه ، پولتو که به اندازه زیاد گرفتی بشین کارتو انجام بده و وقتت بجای بیانیه دادن صرف تمرین کن
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    0 0
    متاسفم اقای کیروش ، اما مطمین باشید مردم متوجه تلاش و صداقت شما هستند
  • NL ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    0 0
    تیم ملی مادر تمام عاشقان فوتبال است. شما می توانید شیفته پدر خود (تیم باشگاهی) باشید , اما هرگز نمی توانید به تیم ملی کشورتان که همانا مادر تمام عاشقان فوتبال است خیانت کنید و فوتبال خود را پایین بیاورید. این حرف سنگین را لنگی ها بشنوند و درباره آن کمی تامل کنند .