شروع عملیات جدول گذاری و اجرای پل موقت معبر شهرک جوشکاران یاسوج

شهردار یاسوج گفت: عملیات نصب لوله های پل موقت و جدول گذاری پروژه اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار (ع) در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، دکتر نستهن مقدم در بازدید از این پروژه گفت: ادامه معبر 20 متری شهرک جوشکاران به سبب خاکی بودن و گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشکلات زیادی برای اهالی این مناطق به وجود آورده بود.

وی افزود: خرداد ماه امسال شهرداری یاسوج  اقدام به بازگشایی این مسیر کرد و هم اکنون پروژه پیشرفت بسیار قابل قبولی دارد.

مقدم تصریح کرد: طول این مسیر بیش از 600 متر و عرض 20 متر است که 25 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی داشت و برای آن یک پل موقت که توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شد.

شهردار یاسوج بیان داشت: هم اکنون کار جدول گذاری این پروژه آغاز خواهد شد و همزمان لوله های  پل موقت نیز کارگذاری خواهد شد.

وی گفت: پل موقت با ارتفاع 2 متر و عرض 10 متر و همچنین به طول 10 متر بر روی جریان آب ایجاد خواهد شد و امکان تردد در این مسیر را ایجاد خواهد کرد.

نستهن مقدم گفت: پس از تکمیل جدول گذاری و اجرای سازه پل موقت، بلافاصله عملیات آسفالت این معبر آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: در صورت مساعد بودن هوا، این پروژه در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار یاسوج با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح بیش از 10 میلیارد ریال است، تاکید کرد: با اجرای این پروژه بخش زیادی از بار ترافیک شرف آبادها و شهرک جوشکاران و همچنین مراجعه کنندگان به آرامستان به جاده کمربندی منتقل می شود.

مقدم تصریح کرد: همچنین این مسیر باعث سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش کبگیان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =