نسخه رامین رضاییان برای موفقیت تیم‌ملی در جام‌ملتهای آسیا!

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همیشه عده‌ای موافق و مخالف تیم ملی بوده‌اند اما تیم ملی برای شخص خاصی نیست و برای همه مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین از قطر، رامین رضاییان درباره بازی مقابل تیم ملی فلسطین گفت: ما در دوره تمرینات سخت قرار داریم و برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم قطعاً برگزاری بازی‌های دوستانه می‌تواند به ما در راه آماده‌سازی کمک کند هرچند که امروز می‌توانستیم برنده باشیم.

رضاییان درباره اینکه آیا تیم ملی هجومی بازی می‌کند؟،‌ اظهار داشت: تفکرات فنی را باید از کادر فنی بپرسید اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که کادر فنی تیم ملی برای هر بازی برنامه دارد. اگر از ما بخواهند هجومی بازی کنیم قطعاً این کار را خواهیم کرد. همانطور که در جام جهانی از ما خواسته شده بود در خط دفاع بالا بازی کنیم. ما وظیفه داریم که تفکرات کادر فنی را اجرا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی مصدومان زیادی دارد و آیا با این شرایط این تیم مدعی قهرمانی در آسیا خواهد بود، گفت:‌ ما به این فکر می‌کنیم که هر بازی را می‌خواهیم ببریم و هدف ما این است که دل مردم ایران را شاد کنیم و هدفی جز این موضوع نداریم چرا که مردم ایران صاحبان تیم ملی هستند.

بازیکن تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا کی‌روش از عملکرد ملی‌پوشان راضی بود یا نه، اظهار داشت: ما مصدوم داریم و برخی بازیکنان در شرایط بازی نیستند. اما به این تفکر رسیده‌ایم که باید برای برد به زمین برویم و باید اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالا برود.

رضاییان در مورد اینکه برخی‌ها در ایران از تیم ملی انتقاد می‌کنند، تصریح کرد: مگر می‌شود شما ایرانی باشید و تیم ملی کشورتان را دوست نداشته باشید؟ به هر حال لیست تیم ملی همواره موافقان و مخالفانی داشته است اما تیم ملی برای شخص خاصی نیست و این تیم برای همه مردم ایران است. اسطوره‌هایی در تیم ملی ایران حضور داشتند که من جایگاهی ندارم بخواهم در این باره حرف بزنم چون ارزش پیراهن تیم ملی بالا است و هدف همه ما این است که به این پیراهن احترام بگذاریم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =