روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه نوشت: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به صحبت‌های اخیر محمود میرلوحی مبنی بر اینکه قیمت واقعی بلیت مترو ۱۰ هزار تومان است و قیمت فعلی باید گران‌تر شود! نوشت: «به جای سخن گفتن از بلیت ۱۰ هزار تومانی مترو به اصلاح ساختار گل و گشاد شهرداری بپردازید و شهرداری را هوشمند و چالاک بکنید.»

جای تأمل بسیاری وجود دارد که شورای شهر اصلاح‌طلبان تهران به چه سطحی از کارکرد و عملکرد رسیده است که صدای انتقاد از آن از ستاد اصلاحات نیز بلند شده است.

غیر از بحث گران شدن بلیت مترو؛ این نخستین باری نیست که اصلاح‌طلبان شورای شهر پنجم بر لزوم گران‌سازی تهران بزرگ تأکید کرده‌اند.

پیش از این مرتضی الویری نیز در سخنان مبسوطی خواستار دریافت «مالیات محلی» توسط شهرداری و شورای شهر از مردم تهران شده بود.در این باره البته زمزمه‌های دیگری نیز از اصلاح‌طلبان مانند صفایی فراهانی به گوش رسیده است.

دغدغه رمضان‌زاده به‌عنوان یک حامی ستادی شورای شهر برای گران‌تر نشدن تهران بزرگ نیز قابل تمجید است اما مشخص نیست که این دلسوزی دیرهنگام که صور مهمتر آن در هنگام «تَکرار می‌کنم» بیان نشد؛ چه تأثیری بر عملکرد شورای شهری بگذارد که برنامه مدون آن تخریب قالیباف، شاهکارش انتصاب ۳ شهردار و عملکردش زمزمه برای گران‌سازی بیشتر تهران در کنار بی‌عملی بوده است.
 

۲۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =