ساعتی قبل یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واژگون شد. تا این لحظه مرگ 7 نفر و مجروحیت 28 نفر دیگر تایید شده است. برخی از این قربانیان دانشجویان دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقیقات بودند.

6767

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند دانشکاه علوم تحقیقات IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    42 1
    من کارمند این دانشگاهم و از نزدیک شاهد این فاجعه بودم. کشته شده ها بیشتر از 7 نفرند. بقیه شون هم آسیب های جدی منجر به معلولیت گرفتند. بیچاره خانواده هاشون. مسئولین دانشگاه چند سال قبل قرارداد اتوبوس های واح گشت را که استاندارد بودند با راننده های خوب را لغو کرد و به خاطر اینکه پول کمتر دهند با راننده های خصوصی قرارداد بستند و از آن زمان رانندگی های افتضاح این راننده ها را شاهد بودیم و این هم نتیجه فجیعش
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    5 1
    ضمن تسلیت به خانواده هاشون، دانشگاه رو نمیشه فقط توی تعداد و مساحت گسترش داد. دانشگاه ساختن پشتوانه میخواد، نظارت میخواد، امکانات میخواد. خوب وقتی شما توی هرجایی که میتونید دانشگاه می‌سازید، و نمی‌تونید نظارت کنید همین میشه دیگه. کجای دنیا این همه دانشگاه حتی توی شهرهای کوچیک، حتی روی کوه وجود داره. به خدا حساب کتاب میخواد این کارها.
  • US ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    5 2
    من دانشجو این دانشگاه هستم و امروز هم ساعت ۱۲ در خود دانشگاه بودم. دانشکده های فنی و مهندسی و کتابخانه را بالای کوه ساخته شده و مسیر رفت و آمد بسیار شیبدار هست و متاسفانه با وجود درآمد های میلیاردی این دانشگاه در کنار این مسیر از هیچ گارد ریلی استفاده نشده و در صورت انحراف اتوبوس به هر دلیلی، خیلی راحت به دره سقوط می‌کنه که این حادثه هم بر اساس عکس ها به همین دلیل بوده، امیدوارم بعد از این حادثه به امنیت این جاده توجه بیشتری بشه.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    5 1
    اخه این چه دانشگاهیه کجای دنیا تو بالاترین نقطه کوه دانشگاه میسازند! علوم تحقیقات همه چیزش عجیبه قوانین سخت گیرانه خارج از عرف اموزشیش تا مکانش