مسیر اتوبوس دانشگاه آزاد گاردریل و سرعت‌گیر نداشته است

میزان نوشت: رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به بسته بودن در بیمارستان روبه روی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات گفت: چرا مسیر اتوبوس دانشگاه آزاد گاردریل و سرعت گیر نداشته است؟

شهربانو امانی ، اظهار کرد: متاسفانه هنوز فرهنگ ایمنی در کشورمان نهادینه نشده و بر همین اساس شاهد آن هستیم که اتفافات ناگواری همچون این حادثه رخ می‌دهد و دستگاه‌ها با هزینه‌های چند برابری زخم بر زمین مانده را تیمار می‌کند.

وی با بیان اینکه مرگ فرزندان به خصوص دانشجویان، نخبگان و ... و همچنین آسیبی که در این حادثه‌ها به خانواده‌ها می‌رسد جبران ناپذیر است، عنوان کرد: متأسفانه در این حادثه دو دختر دانشجو و ۵ پسر دانشجو به همراه راننده اتوبوس جان خود را از دست دادند و این در حالی بود که این افراد هفته آینده امتحان داشتند و حقش نبود که چنین اتفاقی برایشان رخ دهد.

امانی با اشاره به شیب تند مسیر دانشگاه  گفت: پلیس باید بررسی کند، اما برای من جای سوال است که چرا مسیر ایمن نبود؛ چرا گاردریل نداشتند؟ چرا سرعت گیر نبود؟

وی با بیان اینکه آیا صرف اینکه سرویس دانشجویان به شرکت پیمانکاری تحویل داده شود کار تمام می‌شود، افزود: این مسیر باید ایمن می‌شد و همچنین ایمنی خودرو نیز باید لحاظ می‌شد.

امانی در سوالی دیگر عنوان کرد: درست روبه روی در دانشگاه بیمارستان فوق تخصصی فرهنگیان وجود دارد، اما در آن بسته بود و مجبور شدند که بیماران را به سایر مراکز درمانی اعزام کنند و حالا چه کسی جوابگوی این حادثه است؟

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =