افتتاح پروژه‌های شهری اردبیل با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار

شهردار اردبیل گفت: پروژه‌های شهری اردبیل با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی که گریبان جامعه را گرفته در تلاش برای عدم رقم خوردن مشکل خاص در پیشبرد برنامه‌های عمرانی هستیم.

وی افزود: ۳۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط شهرداری اردبیل به شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت این ایام ارسال شده تا در مناطق مختلف شهری شاهد اجرای طرح‌های مناسبی باشیم.

شهردار اردبیل در ایام دهه فجر از ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به مطالبات شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: سعی ما بر این خواهد بود تا در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی از ابزار فرهنگ و هنر به خوبی استفاده شود.

لطف‌اللهیان ادامه داد: اجرای تئاتر فرهنگی و مذهبی در ایام فاطمیه و دهه فجر، مستندسازی در قالب برنامه‌های فرهنگی، تجلیل از خانواده معظم شهدای کارکنان شهرداری و پیگیری جشن‌های باشکوه در اولویت برنامه‌های این مجموعه قرار گرفته است.

وی افزود: همسطح‌سازی آرامستان‌های اردبیل در حال طی مراحل پایانی خود بوده و با پیشرفت مناسبی که در این خصوص داشتیم امیدوار به اتمام این فرایند در آینده‌ای نزدیک هستیم.

شهردار اردبیل توضیح داد: مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین مناطق استان شناخته می‌شود و با توجه به انجام طرح‌های مطالعاتی پروژه‌های مختلف عمرانی در این مجموعه در بخش‌های خدماتی و تفریحی به بهره‌برداری خواهد رسید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =