استاندار مازندران:بسیاری از موانع استان با پیگیری و تمرکز مدیریتی رفع می شود

استاندار مازندران در جمع فرمانداران استان با اشاره به این که بسیاری از موانع استان با پیگیری و تمرکز مدیریتی رفع می شوند، عنوان کرد: در برنامه های 100 روزه به دنبال تعریف پروژه های جدید نیستیم و برنامه 100 روزه بیش از اعتبار، پیگیری می خواهد. ‎

به گزارش خبرآنلاین ازساری  ، احمد حسین زادگان در همایش فرمانداران استان با اشاره به این که به کار و مدیریت جمعی و مشارکتی اعتقاد داریم و معتقدیم که مازندران فقط در سایه تعامل و هم افزایی همه گروه ها و طبقات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و جلب مشارکت آحاد مردم توسعه می یابد، افزود: فرمانداران و مدیران ، ظرفیت تشکل های مردم نهاد را برای پیشبرد امور جدی بگیرند و با اولویت دنبال کنند.

استاندار با بیان این که تلاش داریم تا دانش آموزان، دانشجویان و غالب آحاد جامعه به عضویت تشکل های مردم نهاد درآیند، عنوان کرد: سمن ها با ظرفیت والایی که در اختیار دارند می توانند بر اساس اولویت های کاری شهرستان ها و ویژگی ها و ظرفیت های منطقه ای پای کار بیایند.

مقام عالی دولت در استان بر ضرورت افراد تسهیل گر در بخش های مختلف برای سرعت بخشیدن به فرآیند کارها و عدم در افتادن امور به بوروکراسی های زائد تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: فرمانداران، افراد تسهیل گر را شناسایی و در امور شهرستان با بهره گیری از توان آنان، امور را شتاب بخشند.

حسین زادگان، امید اجتماعی را از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و با بیان این که مردم در بخش های مختلف مطالبه دارند، یاد آور شد: مردم بصیر و انقلابی ما در انتخابات و صحنه های مختلف انقلاب، حضور متعهدانه دارند و باید مشکلات اقتصادی مردم با جدیت پیگیری و حل شود.

حمایت از صادرات در اولویت فرمانداران قرار گیرد

استاندار مازندران با بیان این که ورود استان های مرزی بویژه در حوزه صادرات مورد تاکید دولت است، گفت: حمایت از صادرات در اولویت فرمانداران قرار گیرد.

وی، اظهار داشت: حضور بین مردم را تقویت نمایید، ملاقات عمومی با مردم را به صورت مستمر برگزار کنید و در فرصت های لازم از دستاوردهای نظام و دولت، به صورت منطقی و استدلالی دفاع کنید.

استاندار بر جدیت فرمانداران برای مبارزه با فساد اداری، شفافیت مالی، پیگیری پنجره واحد سرمایه گذاری، راه اندازی نظام پیشنهادها و حذف بوروکراسی های زائد و فاسد در نظام اداری تاکید کرد و گفت: حمایت از سرمایه گذاران، حفظ سرمایه گذاری های موجود و کمک برای توسعه سرمایه گذاری های موفق و جلب سرمایه گذاری به صورت موردی در شهرستان ها، گردشگری سلامت، بوم گردی و طرح های دارای مزیت در شهرستان از سوی فرمانداران جدی گرفته شود.

بسیاری از موانع استان با پیگیری و تمرکز مدیریتی رفع می شوند

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که بسیاری از موانع استان با پیگیری و تمرکز مدیریتی رفع می شوند و همه کارها به بودجه و اعتبار وابسته نیست، افزود: در برنامه های 100 روزه به دنبال تعریف پروژه های جدید نیستیم و برنامه 100 روزه بیش از اعتبار، پیگیری می خواهد. هدف از آن انجام اقدامات فوق العاده و با رویکرد گره گشایی است که با تدبیر و توان مدیریتی، رهاوردهای محسوس برای مردم دارد. برنامه 100 روزه یک مجموعه اقدام در راستای تقویت امید اجتماعی است.

استاندار مازندران بر بهره گیری فرمانداران و مدیران از ارتباطات نوین و ویدئوکنفرانس برای پیگیری مشکلات مردم تاکید کرد.

حسین زادگان، افزود: توسعه ورزش همگانی، پسماند و طرح تفکیک زباله از مبدا، اجرای طرح درختکاری، پیش بینی و انجام هماهنگی های لازم برای مقابله با حوادث طبیعی، کاهش سن مدیریتی، ارتقاء سهم مدیریتی بانوان و انتخاب دستیاران خلاق و ایده پرداز جوان از سوی فرمانداران با جدیت دنبال شود.

گفتنی است در آغاز این جلسه فرمانداران نیز به بیان نقطه نظرات و مسائل شهرستان متبوع پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =