برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه سمنان

مراسم هفته پژوهش و فناوری با حضور فرماندار ، مسئولان شورای شهر و مسئولان و اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان و نیز دانشگاه فرزانگان در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  ، دکتر فضلی رئیس حوزه ریاست دانشگاه سمنان در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ، هفته پژوهش و فناوری را به پژوهشگران و اعضای هیات علمی این دانشگاه تبریک گفت .

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان هم در این آئین با بیان اینکه علم و پژوهش باید به شرکتهای دانش بنیان ، تولید ثروت و گره گشایی از مشکلات جامعه و مردم برسد گفت :  در حال حاضر بیش از دو درصد تولید علم کل دنیا در ایران انجام می شود.

دکتر سیف الله سعدالدین با بیان اینکه کشور ایران با تولید بیش از ۲۲ درصد تولید علم جهان اسلام رتبه اول را داراست افزود : کشور ترکیه با تولید ۲۰ درصد علم در رتبه دوم قرار دارد .

وی گفت : در حال حاضر ۱۳ دانشگاه ایرانی در جمع یکهزار دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و ضروری است که با تلاش مضاعف، دانشگاه سمنان هم در این جمع قرار گیرد.

در این مراسم از پژوهشگران ، فناوران و فارغ التحصیلان برتر نیز قدر دانی شد .

قدر دانی  از مدیر عامل  مجتمع تولیدی صنعتی آریا ترانسفو به عنوان شرکت تولیدی برتر که بیشترین فارغ التحصیلان دانشگاه سمنان را جذب نموده از دیگر برنامه های تجلیل این مراسم بود .

در این مراسم از ربات چند منظوره آموزشی متعلق به مهندس نادر نوبخت و از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ، پرتال اساتید جدید دانشگاه به آدرسhttp://profile.semnan.ac.ir/   و نیز سامانه ترفیع دانشگاه رونمایی شد .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =