شهادت ۲ ماموران پاسگاه انتظامی بردسیر در درگیری با اشرار مسلح

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از شهادت دو نفر از ماموران پاسگاه انتظامی گلزار بردسیر خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین ،محمدامین نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری بامداد امروز ماموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر با اشرار مسلح اظهار داشت: در این درگیری 2 نفر از ماموران انتظامی پاسگاه گلزار به شهادت رسیده و 2 نفر دیگر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه مجروحان این عملیات که دو سرباز وظیفه بودند به بیمارستان سیدالشهدا(ع) کرمان منتقل شدند گفت: خوشبختانه وضعیت عمومی مجروحان خوب است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر با اشاره به جزئیات این درگیری بیان کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک زانتیا در محور مواصلاتی گلزار به بردسیر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی اقدام به گشت‌زنی در این محور می‌کنند

وی در ادامه با اشاره به اینکه در یک تعقیب و گریز خودروی اشرار مسلح به علت سرعت زیاد واژگون می‌شود و اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند افزود: در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می‌رسند و دو سرباز وظیفه دیگر مجروح می‌شوند.

نخعی با اشاره به اینکه اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه متواری شدند، گفت: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =