روشنک گرامی، جلوی دوربین فیلمی سینمایی/ عکس

فیلمبرداری فیلم «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» به کارگردانی مسعود فرجام که حال و هوایی اجتماعی دارد، این شب‌ها در هوای سرد تهران همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» به کارگردانی مسعود فرجام و تهیه‌کنندگی پیمان راد همچنان در تهران ادامه دارد. در این فیلم سینمایی، روشنک گرامی، بازیگر جوان سینمای ایران، مقابل دوربین رفته است. 

این فیلم سینمایی با حضور بازیگرانی همچون آذرخش فراهانی، سام حسامی، الهه افشاری، آزاده سدیری و شقایق فراهانی ساخته می‌شود و روشنک گرامی نقش اول زن آن را ایفا می‌کند. این بازیگر جوان که پیش از این در آثاری همچون «قاعده تصادف»، «ملبورن»، «آخرین بار کی سحر را دیدی»، «خانه دیگری» و ... ایفای نقش کرده، در این فیلم سینمایی، نقش دختری جوان و امروزی را ایفا می‌کند که طی دو شب درگیر چالشی بزرگ می‌شود. 

این فیلم حال و هوایی اجتماعی و جوانانه دارد و قصه آن، روایت و برشی از دو شب زندگی پنج جوان است که بر اساس تصمیمها و انتخابهای غلط، سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می‌زنند.

تمامی صحنه‌های این فیلم در شب رخ می‌دهد و گروه سازنده از روز گذشته پس از پشت سر گذاشتن جلسات فیلمبرداری در بوستان جنگلی کوهسار، کار را در لوکیشن ثابت این فیلم در خانه‌ای قدیمی دنبال می‌کنند.

این فیلم با حضور عباس رافعی در مقام مشاور پروژه و مجری طرحی امیر پرهیزکار با سرمایه‌گذاری کامل بخش خصوصی تولید می‌شود و تمامی صحنه‌های آن در تهران مقابل دوربین خواهد رفت. پیش بینی می‌شود تا اواسط دی، فیلم‌برداری این فیلم که اولین ساخته بلند کارگردان آن است، طول بکشد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =