ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان: تمامی تلاش ما برای پلی‌آف لیگ برتر است

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: تمامی تلاش بازیکنان مس سونگون برای پلی‌آف لیگ برتر است، چون قهرمان در این مرحله مشخص می‌شود.

محمدرضا سنگ سفیدی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در تبریز، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و تمرینات را برای ادامه لیگ برتر، علی الخصوص حضوری قدرتمند در پلی‌آف، ادامه می‌دهیم.

وی در ارتباط با شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: هر دو تیم بازی بسیار زیبا و تماشایی را به نمایش گذاشتند اما به نظر شخص خودم من، بیرون از زمین مسابقه این دیدار، همه مسائل بیشتر حساس بود. تمامی مسئولان فوتسال و سرمربی تیم ملی هم در این دیدار حضور داشتند که حساسیت را دو چندان کرده بود.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ادامه داد: روز، روز سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی پسند بود که به خوبی عمل کرد و متاسفانه ما نتوانستیم روی برخی موقعیت‌ها به خوبی عمل کنیم در نهایت بازی را واگذار کردیم.

سنگ سفیدی در خصوص عملکرد داوری این دیدار که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، تصریح کرد: داوران بازی یکی از بهترین‌ داورهای فوتسال دنیا هستند و عملکرد خوبی داشتند، در این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد که تیم حریف روی این موضوع پافشاری کند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای حضوری قدرتمند در پلی‌آف لیگ برتر است و سعی داریم بتوانیم در این مرحله عملکرد خوبی داشته باشیم. چون قهرمان لیگ در پلی‌آف مشخص می‌شود و باید قهرمانی را باردیگر برای مس سونگون به ارمغان بیاوریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =