سوار شدن بیش از ظرفیت و تخطی از سرعت مطمئنه، عامل اصلی واژگونی سرویس دانش‌آموزان روستای صومای برادوست

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سوار شدن بیش از ظرفیت مجاز خودرو در سوار کردن دانش آموزان را به عنوان تخلف راننده سرویس روستای بخش صومای برادوست ارومیه عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز درباره این اتفاق گفت: حوالی ساعت هشت صبح امروز یک دستگاه سواری پراید با پنج دانش آموز که به عنوان سرویس مدرسه از آن استفاده می شد در حال حرکت در مسیر بود که در کیلومتر ۶۰ محور ارومیه ـ خوی در محدوده روستای فیروزیان از روی پلی به ارتفاع بیش از یک متر به پایین سقوط کرد و بلافاصله عوامل امدادی و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و پنج مصدوم این حادثه را خارج کردند که سه دانش آموز به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده و دو دانش آموز نیز در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  با بیان اینکه این دانش‌آموزان حدود ۱۰ سال سن داشتند اظهار کرد: راننده پراید بیش از ظرفیت مجاز خودرو اقدام به سوار کردن دانش آموزان کرده بود که این یک تخلف است.
رحمانی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: بررسی کارشناسان پلیس نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.

باقر بهرامی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی هم گفت: حال عمومی همه مصدومین حادثه سرویس مدرسه منطقه صومای ارومیه مساعد است.
وی افزود: همه مصدومان حادثه صبح امروز سرویس مدرسه منطقه صومای در بیمارستان امام خمینی ارومیه تحت درمان هستند.
بهرامی خاطر نشان کرد: سه نفر از این مصدومین دچار جراحت های سطحی و سه نفر دیگر دچار شکستگی ساعد دست و پا شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =