موتلفه: دستگاه قضائی هوشیاری خود را درباره فتنه‌های اطلاعاتی و امنیتی بیشتر کند

فارس نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی را مصونیت بخش جامعه در برابر فتنه ها دانست و گفت: بزرگداشت همه ساله این حماسه نقش فتنه گران در پدید آمدن شرایط سخت اقتصادی امروز را یادآوری می‌کند.

محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با تجلیل از حماسه ۹ دی مردم در سال ۸۸ و زنده نگهداشتن آن طی ۹ سال گذشته گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: حماسه ۹ دی، ملت ایران را در برابر فتنه های بعدی واکسینه کرد و لذا بزرگداشت همه ساله این حماسه نه تنها مردم را به یاد فجایع فتنه‌گران و خسارت  فراوان آنها به کشور می اندازد بلکه بازخوانی آثار آن فتنه مشخص می کند که نقش فتنه گران در پدید آمدن شرایط سخت اقتصادی امروز برای مردم کشور چقدر عمیق و خائنانه بوده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی با توجه به مسئولیتی که در پیشگیری از جرائم دارد، لازم است مراقبت و هوشیاری خود را نسبت به فتنه های اطلاعاتی و امنیتی بیشتر کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه ارائه لایحه بودجه۹۸ به مجلس گفت: رئیس قوه مجریه به جای افشاگری و گلایه از دستگاه های اجرائی در مورد گرانفروشی، لازم است با آنها برخورد کند.

حبیبی با تشکر از اقدام قوه قضاییه در خصوص اعدام مفسدین اقتصادی افزود: مفسدین اقتصادی معلول هستند و باید ساختارهای سلطان پرور و علت هایی که موجب میدان یافتن این مفاسد می‌شوند را شناخت و با آنها برخورد کرد تا ریشه فشاد کنده شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تاسف از حادثه سقوط اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد و عرض تسلیت به خانواده های آنان اظهار داشت: رسیدگی بسیار سریع به این قضیه و مشخص کردن کسانی که در این امر تقصیر داشته‌اند ضرورت قطعی دارد و مقصرین در این رابطه باید به اشد مجازات برسند.

حبیبی با تبریک سال جدید میلادی و تولد حضرت مسیح(ع) به هموطنان مسیحی افزود: سال ۲۰۱۸ سال پر تلاطم و پر چالش برای غرب بود و از بهارش پیداست که سال ۲۰۱۹ نیز شاهد افزایش بحران های سیاسی و اقتصادی در غرب خواهیم بود.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =