آیت‌الله نوری‌همدانی: انقلاب باعث شد دشمنان از موشک‌های ایران بترسند

میزان نوشت: آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم، ولی نعمت این انقلاب هست، بیان داشت: همه باید بدانند این نظام و انقلاب هرچه دارد از این مردم دارد و به همین دلیل مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند.

آیت‌الله «حسین نوری‌همدانی» امروز در جمع اقشار مختلف مردم از حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت ۹ دی، قدردانی کرد و گفت: حضور مردم متدین نشان از بصیرت و هوشیاری آنان نسبت به فتنه‌ها است.

این مرجع تقلید افزود: فتنه گران در ۹ دی، دنبال تغییر نظام و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه بودند. مردم در روز ۹ دی به میدان آمدند و ثابت کردند همیشه با انقلاب و ولایت هستند و نگذاشتند فتنه گران به اهداف خود برسند. ۹ دی به همین دلیل که گفته شد، باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا به همگان و دشمنان نشان داده شود که مردم ایران اسلامی برای حفظ ولایت و انقلاب حاضر هستند حتی خون و جان دهند. ۹ دی، روز تجلی دوباره ولایت و انقلاب است و به همین دلیل باید اهداف و آرمان‌های انقلاب برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم، ولی نعمت این انقلاب هست، بیان داشت: همه باید بدانند این نظام و انقلاب هرچه دارد از این مردم دارد و به همین دلیل مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند. ولایت و انقلاب نعمتی است که خدا به این مردم عنایت کرده و باید قدردان آن بود و برای حفظ آن، تلاش و کوشش کرد. نعمت انقلاب باعث شد مردم و کشور ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود برسد و در همین راستا فرهنگ جهاد و شهادت احیاء شد.

این مرجع تقلید ابراز داشت: امروز انقلاب ایران باعث شد دشمنان از موشک‌های ایران بترسند و اسرائیل با آن همه تجهیزات نظامی جرأت عرض و اندام در مقابل ایران اسلامی نداشته باشد. ۹ دی روزی بیداری مستضعفان و ضعف شکست جبهه استکبار است و مردم هم به اندیشه غربی‌ها پی می‌برند. بزرگترین برکت انقلاب اسلامی این است که جلیقه زردهای فرانسه اعلام کردند، ما مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم را از انقلاب امام خمینی (ره) الهام گرفتیم.
 
۲۱۴۲۱۴
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =