انتقاد شدید پزشکیان از صداوسیما: یک روحانی می‌آید و می‌گوید از این مجلس شرم می‌کنم/ توبه نکنیم خدا عذاب می‌فرستد

فارس نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در این اوضاع و احوال که آمریکا با تمام قدرتش جلوی ما ایستاده ما یکدیگر را تخریب می‌کنیم، برای یکدیگر پرونده می‌سازیم و از بالا تا پایین آبروریزی می‌کنیم.

مسعود پزشکیان در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 11 دی 97) گفت: معمولا ما آیات قرآن را برای مرده‌هایمان می‌خوانیم و یا زمانی که جلسات‌مان می‌خواهد آغاز شود آن را قرائت می‌کنیم. آیات قرآن برای آن است که ما به آن عمل کنیم و به این آیات پایبند باشیم. قرآن برای این است که ما از آن اطاعت و تبعیت کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: خدا در قرآن می‌فرمایند مسلمانان با هم برادرند، بین برادرانتان اصلاح کنید، ما مسلمانان با هم برادریم، چقدر در جهت اخوت و برادری حرف می‌زنیم و چقدر بر طبل فتنه و امثال آن می‌زنیم.

وی افزود: در قرآن آمده اگر توبه نکنید، انگ بچسبانید و یکدیگر را تخریب کنید، ظالمید. بینی و بین‌الله آیا ما در کشور به این آیات عمل می‌کنیم؟

پزشکیان خاطرنشان کرد:‌ آبروی نماینده، مدیر و مسئول را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی از پشت تریبون‌ها می‌ریزیم و اسم مسلمان بر روی خودمان می‌گذاریم، به اسم شفافیت و تبیین شفافیت آبرو می‌ریزیم، آبروی یک مسلمان از آبروی کعبه بالاتر است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: می‌آییم پشت تریبون، بدگویی کسانی را در این نظام می‌کنیم که برادران ما هستند،‌ مسلمانان با هم برادرند، اگر برادری نکنید و توبه نکنید خدا عذاب وارد می‌کند، توبه کنید که رحم کند.

وی افزود:‌در این اوضاع واحوال که آمریکا با تمام قدرتش جلوی ما ایستاده ما یکدیگر را تخریب می‌کنیم، برای یکدیگر پرونده می‌سازیم و از بالا تا پایین آبروریزی می‌کنیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حاج‌آقایی را دعوت می‌کند، لباس روحانیت تنش است و می‌گوید من از این مجلس شرم می‌کنم و همه نمایندگان این مملکت را زیر سؤال می‌برد. بینی و بین‌الله آیا این دین،‌ مذهب و قرآن این دستور را به این آقایان داده که این حرف‌ها را بزند؟‌ و این کارها را بکنند؟

نماینده مردم تبریز در مجلس در پایان اظهار داشت: از پشت تریبون آبروی کسانی را در این مملکت می‌بریم که با تمام وجودشان برای این انقلاب کار کرده‌اند. ما همه عیب و اشکال داریم و حق نداریم اینگونه آبروریزی کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    93 15
    آقای پزشکیان احمدی نژاد برادر مسلمان تان نبود هر نماینده ای به خود اجازه دهد با مردم هرنوع رفتاری داشته باشد و نباید به او چیزی گفت که برادر مسلمان ماست کجای اسلام این حرف ها را زده هست مگر اون کارمند گمرک آبرو نداشت اون برادر مسلمان ما نیست روحانی که در صدا و سیما اظهار نظر کرد کجای حرف هاش بی ربط بود
  • سجاد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    21 85
    تخریب مجلس، تخریب ملت و تخریب کل کشوره. تندروها مجلس رو تخریب می کنن که به خیال شون به قدرت بیشتر برسن ولی نمی دونن که تخریب مجلس یعنی تضعیف اساسی کشور و انسجام ملت و در مقابل باز کردن راه نیروهای مداخله گر خارجی.
  • محمدی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    4 76
    قران کتاب اسمانی است که درد جامعه را با عمل شفا می دهد.مانند نسخه ی پزشکی که لب طاقچه گذاشته باشیم،باعث ارامش دل است، اما زمانی ارامش به یقین تبدیل می شود که به آن عمل شود ایات قران قدرت دارد، قدرت اتحاد و انسجام دارد، قدرت مبارزه با فقر و طاغوت دارد، قدرت گسترش علم دارد، قدرت معنویت دارد،قدرت مردمی دارد، قدرت جهان بینی دارد، قدرت الهی دارد و... قران کتاب زندگی است و زندگی یعنی عمل به قران و اخلاق. انسان در مقام اشرف مخلوقات باید خود را نسبت به عمل به قران،اخلاق معنوی قران که همه در جهت رضای خداوند متعال باشد مسیول بداند. همه باید نسبت به هم و نسبت به مردم مسیول باشند و مردم دعا می کنند و همین دعای مردم برای عمل مسیولین و نمایندگان محترم به مضامین قران سبب اتحاد و رمز پیروزی کشور می شود. مردم امانت الهی در دست مسیولین هستند و خدمت به مردم در عمل به قران ، ذکر خدا و سبب اطمینان قلب ها و خشنودی شجره ی طیبه ی حضرت زهرا است.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
      35 0
      حاجی جون الان چه ربطی به مطلب داشت؟
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
      31 0
      الان دقیقا منظورت چی بود اخوی؟؟
  • US ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    124 6
    نماینده‌ای که پشت لکسوس می‌نشیند، به کارمند دولت می گوید ... خوردی و سرقت علمی می‌کند و دروغ می‌گوید، برای انقلاب چه کار کرده؟ آقای پزشکیان! این نماینده برادر شماست؟ مردمی که بهشان بی‌احترامی شده برادر شما نیستند؟ باید بگویم من هم مثل آقای زائری از این مجلس شرم دارم. و ایشان به لباس روحانیت آبرو داده‌اند و شما با این حرفهایتان آبروی نماینده‌ی مجلس را می‌برید.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    73 5
    جناب پزشكيان ! اين فقط حرف آقاي زائري نيست حرف اكثر مردم است ...
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
      2 36
      بله اما اینها هم نماینده ملتند و نباید بهشون اهانت بشه
  • ابراهیم IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    56 3
    آقای پزشکیان چرااینقدربهتون برخورد...نماینده ای که بالکسوس ترددمیکنه وموکلش بایارانه زنده هست این عدالته وابروی برادردینی حفظ کردنه چرانماینده ای تااینکه پاشومیذاره داخل حیاط مجلس انقدرخودش براخودش مصونیت قائله که ملت حق یه انتقادکوچک راازش ندارند درودبراین روحانی که واقعیت رابیان کرد
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    55 3
    یک نفر هم آمده تو تلویزیون حرف دل مردم را زده،اینا ناراحتن، هر جای دنیا بود میامدن نماینده را اخراج میکردن نه اینکه کسی که بهش توهین شده را بازخواست کنند
  • از سار کاشان IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    22 42
    آن آقای که گفت شرم بر مجلس باد ( علیرغم اشکالات و ایرادات موجود بحق یا نابحق نمایندگان) راه را برای بی اخلاقی ، درشتگویی ، تندروی ، بی اثری نقش نهادهای مردمی و استبداد باز می کند.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    41 5
    لطفا سه مورد از کارهای این مجلس که به سود مردم بوده را فقط نام ببرید؟ در ضمن اگر فکر همدیگر هستیم به رئيس جمهور سابق گفتند .... ولی شما مدعیان آزادگی صدایتان در نیامد، لطفا بساط دروغ، نیرنگ و قبیله گراییتان را جمع کنید.
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
      11 3
      احمدی نژادی!!!! فرصت پیدا کردی بیای از مرادت دفاع کنی
  • فرید IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    45 2
    مردم قضاوت میکنند که اون حاج آقا درست گفته یا نه شما حرص نخور
  • US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    34 2
    آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن، آیینه شکستن خطاست
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    39 1
    درست می فرمایید اما خود نمایندگان شان مجلس رو پایین آوردند
  • جوان ایرانی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    38 1
    جناب پزشکیان عزیز و گرانقدر بینی و بین الله این مجلس است؟ واقعا اکثریت نمایندگان نماینده واقعی مردم هستند؟ این حرف اون روحانی نیست . حرف اکثریت ملت ستمدیده ایران است. ...
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    32 17
    آقای پزشکیان جزو نمایندگان صادق و سالم مجلس هستند
  • CA ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    18 1
    «در این اوضاع واحوال که آمریکا با تمام قدرتش جلوی ما ایستاده ما یکدیگر را تخریب می‌کنیم» با همین منطق ...
  • CA ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    22 1
    اتفاقا من فکر میکنم صدا و سیما با منطق دشمن دشمن من دوست من است به زائری اجازه داده در مورد مجلس حرف بزنه! این مجلس ممکنه کلی از قبلی بهتر باشه چون خیلی از قوانین غلطی که میشد تصویب بشه تو چهار سال رو تصویب نکرد ولی خودمون رو گول نزنیم که مجلسه خوبیه! شما رفتار نماینده ها رو نگاه کن، هر جای دیگه ای بود اون ارباب رجوع که نماینده رو انداخت بیرون نشان افتخار میگرفت و اون کارمند که جواب بی ادبانه نداد ازش تقدیر میشد...