روایت حسین علیزاده از رابطه نزدیک هنرها

حسین علیزاده در بازدید از نمایشگاه نقاشی «الحق مع علی» از رابطه نزدیک میان نقاشی و موسیقی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین علیزاده در دیدار از نمایشگاه «الحق مع علی» که در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست در گفتگویی، با اشاره به درونمایه مذهبی آثار نقاشی حسن روح الامین گفت: «هنر، تکنیک و عشق در آثار روح الامین در هم تنیده است. با دیدن آثار این هنرمند این حس در من ایجاد می‎شود که گویی نقاش در صحنه واقعه حضور داشته است. همچنین می‎توان عشق و اعتقاد در آثار روح الامین دید.» 

علیزاده با اشاره به این مطلب که در موسیقی هم هنرمندان  بسیاری به موضوعاتی با درونمایه مذهبی پرداخته اند خاطر نشان کرد : «رابطه نزدیکی میان این هنرها وجود دارد. نقاش خلاق هم از تمام زوایا هنر سیالی را ساخته که شاید در ذهن هنرمند دیگر به شکل دیگری نمود می‎یافت. بیننده آثار روح الامین وقتی پا به این نمایشگاه می‎گذارد با تخیل یک عاشق رو به رو می‎شود که بسیار هم تاثیرگذار است.» 

او در پایان سخنانش ارتباط معنوی هنرمند با هنر را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد.

نمایشگاه نقاشی حسن روح الامین با عنوان «الحق مع علی» حاصل یک سال فعالیت هنری این هنرمند است و دارای درون‎مایه مذهبی است. این آثار عبارتند از: فاتح خیبر، دروازه ساعات، خاتم رسولان، عادیات، لاهوت در تابوت، خلیل من و...

این نمایشگاه از ٧ تا ٢٠ دی در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢٠ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢٠ به گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =