آماده هرگونه همکاری با بخش خصوصی واقعی هستیم/ با خصوصی‌سازی و رهاسازی مخالفیم

دبیر اجرایی خانه کارگر و عضو هییت رییسه شورای شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز آماده همکاری همه جانبه با بخش خصوصی است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، کریم صادقزاده تبریزی سخنگوی شورای شهر تبریز در نشست صمیمی و بازدید  اعضای شورای شهر تبریز در  کارخانجات کبریت سازی ممتاز و ستاره ممتاز گفت: صنعت کبریت یکی از قدیمی ترین صنایع ایران است و کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز یکی از قدیمی ترین کارخانه های سازنده کبریت در ایران بشمار می رود که در سال ۱۳۰۰ در شهر تبریز احداث شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز یکی از برند های صنعت تبریز بشمار می روند، خاطر نشان کرد: اینکه این کارخانجات توانسته است با وجود مشکلات اقتصادی فراوان تا امروز بدون وقفه فعالیت کند جای تشکر و قدردانی دارد.
سخنگوی شورای شهر تبریز ادامه داد: این کارخانه پتانسیل های زیادی دارد و شورای شهر تبریز نیز آماده همکاری تمام عیار با بخش خصوصی است.
رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز همچنین گفت: بخش خصوصی آورده دارد ولی اینکه یک کارخانه بزرگ بصورت غیر کارشناسانه خصوصی سازی و سپس رها سازی شود ظلم بزرگی به صنعت است و بنده مخالف این کار هستم.
صادقزاده همچنین خاطر نشان کرد: راه عبوری این کارخانه برای عبور عابرین پیاده ساکنین پروژه کوثر و پرسنل کارخانجات این محور  مشکلاتی دارد که خوشبختانه با همکاری شهردار منطقه ۵ پل عابر پیاده در این مسیر جانمایی شده است که امیدواریم در سریع ترین زمان در این محل نصب شود.
شایان ذکر است در این نشست و بازدید شکور اکبرنژاد رییس شورای اسلامی شهر، سونیا اندیش نایب رییس، عبداله تقی پور رییس کمیسیون خدمات شهری، غلامحسین مسعودی ریحان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار، سعید نیکو خصلت دبیر کمیسیون محیط زیست شورای شهر تبریز معاونت گردشگری  شهرداری و مدیریت شرکت سرمایه گذاری شهرداری تبریز نیز حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =