حمله کلامی یارِ غار حاجی‌مایلی به کواکبیان

مصطفی کواکبیان که از سوی بیژن ذوالفقارنسب به عنوان مهمان ویژه به مراسم انتخاب برترین‌ مربیان سال ۹۶ دعوت شده بود، برای حرف‌هایش با برخورد نادرفریادشیران مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یک همایش فوتبالی که از بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس تا همه پایه گذارانش از مایلی کهن، درخشان و سایرین همگی در طبقه بندی منتقدان کارلوس کی روش در تیم ملی قرار می گیرند و همگی هم صبح جمعه به برنامه تجلیل سال شان آمده بودند،به عنوان مهمان ویژه از مصطفی کواکبیان ، نماینده مردم تران دعوت کرده بودند.

او که قرار نبود سخنرانی کند، به دلیل مشکل لپ تاپ و تمام شدن شارژش برای سخنرانی دیگری، به قول خودش به عنوان زاپاس العلما روی سن رفت و سخنرانی کرد.

کواکبیان در بخشی از حرف هایش از ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت. از اینکه خجالت کشیده خانم های روس در استادیوم بودند اما خانم های ایرانی نه. گفت باید خانم ها بیایند و نباید هم گزینشی بیایند.


او جایی دیگر گفت:«من به عنوان کمیته دوستی ایران و پرتغال یک بار گفتم به کی روش شهروندی افتخاری ایران را بدهید که دوستان بر نتابیدند و خیلی شاکی شدند.»

او البته از این گفت که مربی خارجی خوب است اما برای تیم ملی باید مربیان خودمان را مسلح به علم روز کنیم تا ازآنها استفاده شود. از این گفت که مربی خارجی برای باشگاه ها خوب است و وقتی گفته هایش تمام شد، یکباره نادر فریاد شیران بلند شد و گفت:«مشکل فوتبال ایران این است که متاسفانه شما سیاسیون درباره فوتبال سخنرانی می کنید. چرا باید بگویید به کی روش شهروندی افتخاری بدهند؟ حسن آقای حبیبی و ناصرخان ابراهیمی اینجا هستند و تیم ملی را در جام ملتها سوم کردند. شما همان باید درباره ورود بانوان صحبت بفرمایید و مشکلش را حل کنید و البته برای بحث های فنی باید مشاور تخصصی بگیرید.»
حاضرین هم او را به شدت تشویق کردند تا کواکبیان بگوید:«فکر کنم شما دقت به حرف های من نداشتید. من بعد موفقیت بزرگ در جام جهانی آن را گفتم. شهروندی افتخاری که خیلی چیز عجیبی نیست. می شود به هر کسی داد. تازه خود شما من را دعوت کردید برای سخنرانی.»
شاید کواکبیان خیلی خوش شانس بود که تازه دقایقی بعد از این بحث ، مایلی کهن وارد مجلس شد. کانون مربیان ایران اقلا ۶ سال است که منتقد جدی کارلوس کی روش هستند و کواکبیان در جمع جدی ترین منتقدان مرد پرتغالی گفته بود به او شهروندی افتخاری اعطا شود!

43255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    2 0
    ننگ برگیرندگان حقوق های نجومی
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    2 1
    درخشان و مایلی همون تیم های تحت هدایتشان را خوشبخت کردند بسه
  • علی RO ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    5 1
    آقای حبیبی رو نمیدونم ولی با شنیدن صحبت های آقای ناصر ابراهیمی کاملاً به ناکارآمدی ایشون ایمان آوردم. الان دیگه قدیم نیست که مربی ها با تمرین دادن بازیکنان در تپه های داوودیه و با یک اردوی داخلی بتونن به قهرمانی آسیا فکر کنن. ضمناً تیم هایی که دست اون آقایون بودن بایستی قهرمان میشدن نه سوم. آقای فریاد شیران هم کورکورانه داره از مایلی کهن طرفداری میکنه وگرنه همه میدونن کی روش برای تیم ملی چکار کرده. حضار هم معلومه واسه چی برای ایشون کف میزدن.
  • من IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    3 1
    خودشان سیاسیون را دعوت می کنند و بعد هم خودشان شاکی می شوند. خب دعوتشان نکنید. آقای کواکبیان که به زور وارد جلسه نشده. خدا یه ذره عقل به من بده
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    2 2
    سوابق و کارنامه امثال فریاد شیران و مایلی مشخصه که چقدر سطح پایین هستند...
  • DE ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    3 2
    آخه كي روش چه افتخاري واسه كشور ما كسب كرده كه بشه شهروند افتخاري.كدوم قهرماني رو آورده.فقط ضد فوتبال رو بلده كه نبازه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    0 0
    «مشکل فوتبال ایران این است که متاسفانه شما سیاسیون درباره فوتبال سخنرانی می کنید... البته برای بحث های فنی باید مشاور تخصصی بگیرید.» کاش جناب فریادشیران این مطلب رو به دوستشون جناب مایلی کهن هم گوشزد کنن.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    2 1
    مربیانی که بساط باندبازی با بازیکن ها و بی سوادیشون با اومدن کیروش تخته شده بایدم جمع شدن دور هم ناله و نفرین کنن
  • علی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    3 0
    مربیان وطنی قابل احترام هستنداماکی روش نه چندان خوشرفتاربه لحاظ فنی درکلاس بالاتری قراردارد.حال اگرآقای فریادشیران که همواره کمک حاجی مایلی جنجالی بوده اندنظردیگری دارندبگویند بعنوان گلرومربی چه گلی به سرفوتبال زده اند.توصیه میکنم بی سروصدادرسایه حاجی آقابمانند.
  • بی نام NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    2 1
    نظر مایلی کهن وفریادشیران بدتر از او چه اهمیتی دارد؟ ما کی از شر اینها خلاص می شویم؟