کی‌روش: فشار قهرمانی روی شانه‌های ژاپن، کره و استرالیا است/ فیلم

سرمربی تیم ملی قبل از تمرین امروز برای دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد.

سعید اکبری، خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به امارات: کارلوس کی‌روش قبل از جلسه تمرینی امروز بعد از ظهر برای دقایقی با خبرنگاران گفت و گو کرد.او در ابتدا گفت:« به بازی اولمان نزدیک می‌شویم و هیجان این مسابقات را حس می‌کنیم. ما روی وظایفمان تمرکز داریم و باید به آن پایبند باشیم. به هیچ عنوان نمی‌توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه‌ای پرت کنیم و فقط باید روی بازی با یمن تمرکز کنیم. ما به کارمان ادامه می‌دهیم و اعتماد به نفس بازیکنان را باید گسترش دهیم تا آرامش کامل داشته باشند.»

کی روش در ادامه به روند رو به رشد جهانبخش اشاره کرد و گفت:«کارهای این بازیکن رو به جلو پیش می‌رود و هنوز امیدهای خوبی راجع به او داریم.»سرمربی تیم ملی با بیان اینکه فشار قهرمانی روی شانه ژاپن،استرالیا و کره جنوبی است ادامه داد:«به هیچ عنوان فشاری برای کسب قهرمانی روی ما نیست. این فشار روی شانه کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن و کره جنوبی است. ما تنها روی بازی اولمان مقابل یمن تمرکز می‌کنیم. تیمی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد که بازیکنان و آماده‌سازی خوبی داشته باشد. ما تنها بازیکنان خوب داریم پس ...»

از سرمربی تیم ملی درباره پیشنهاد تیم ملی کلمبیا سوال کردیم که او گفت:«در این باره بهتر است از آقای مسعودی سوال کنید.ایشان ارتباط های بیشتری دارند.»

سرمربی تیم ملی از رختکن مشترک با تیم ملی ژاپن حرف زد و ادامه داد:«تمرین‌ روزهای ابتدایی ما از بین رفت و نمی‌توان اسمش را تمرین گذاشت. شرایطی که با آن مواجه هستیم، همین است و از ابتدا این‌گونه توافق شده بود. مسئولان کنفدراسیون گفته بودند اینجا را برای ایران فراهم خواهند کرد اما همان طور که می‌بینید، ژاپن هم این‌جا تمرین می‌کند. حتی رختکن‌های ما با ژاپن مشترک است. عمان هم قرار بود کنار ما تمرین کند و باید ببینیم پاسخ مسئولان چیست. با این حال ما بدون این که شرایط، حواسمان را پرت کند، کارمان را می‌کنیم. مسئولان برگزاری رقابت‌ها به یکسری استانداردها پایبند هستند و ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    4 7
    امیدوارم پرچم وطن همیشه و همه جا بالا باشد و بماند و حسودان و کوردلان کار ب جایی نبرند
  • DE ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    11 3
    پنجمين مربي گرانقيمت ترين دنيا بعد از هشت سال فرمودند براي قهرماني باري بر دوش ما نيست.ممنون فدراسيون پنج ستاره
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    6 3
    بخدا من میدونستم کیروش فقط فرافکنی میکنه اولش برا اینکه بمونه میگفت قهرمان اسیا میشیم الان داره ردش میکنه با این همه پولی که میگیره کارایی نداره تازه قلدر هم شده اخرشم خیلی هنر کنه بقول خودش جمع ۴ تا تیم بعدش هم پولا میگیره به ریش من وتو میخنده
  • DE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    6 2
    كاش نصف پول كي روش رو صرف تيم هاي پايه مون مي كرديم وقتي به تيم بزرگسالان با اين قرعه فوق العاده اميدي نيست
  • سعیدوف IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    6 2
    همه ش بهانه جویی! نخواستیم قهرمانی
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    1 2
    ایشالا قهرمانی به کوری چشم حسودان و بدخواهان تیم ملی. که همه میدونیم از کدوم طیف هستن