۰ نفر
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
اعلام آخرین وضعیت جاده‌های برفی

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل گفت: آماده باش کامل راهداران، موجب برقراری امنیت و روان شدن تردد در این جاده‌ها شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس این سازمان در پیامی از خدمات شبانه روزی و صادقانه راهداران پر تلاش، برای انجام عملیات راهداری زمستانی در روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی دارای بارش برف و باران، قدردانی کرد و گفت: تلاش راهداران در جهت رفع انسداد محورها و جلوگیری از یخ زدگی، لغزندگی و ایجاد تردد ایمن و روان درمحورهای مواصلاتی اعم از آزادراهی، بزرگراهی بین شهری، و روستایی قابل تقدیر است.

تهران، البرز، مازندران، اصفهان، لرستان، مرکزی، گیلان، کردستان، قم، قزوین، زنجان، سمنان، فارس، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان غربی، متأثر از بارش برف و کولاک بوده است که با تلاش شبانه روزی راهداران با محوریت روان سازی جاده‌ها برای تردد ایمن مسافران جاده‌ای، راهداری زمستانی در این جاده‌ها انجام شده است و همچنان این تلاش‌ها با اماده باش کامل نیروهای راهداری، ادامه دارد.

تمامی نیروهای راهداری در استان‌های یاد شده و همچنین استان‌های معین، برای عملیات راهداری زمستانی و برقراری تردد ایمن و روان، از روز سه شنبه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

از ابتدای بارش در این استان‌ها، مجموع نیروهای راهدار درگیر ۳۵۷۰ و مجموع دستگاه ماشین آلات درگیر ۲۰۳۲ بوده و ۶۹ هزار و ۹۹۶ کیلومتر باند، برف روبی شده و مجموع شن و نمک مصرفی ۳۲ هزار و ۷۷۶ تن بوده است.

در این میان، ۳۱۷ مقطع ریزش برداری شده، ۱۰۰ لیتر محلول یخ زدا مصرف شده است، ۲۲۳ نفر مسافرین اسکان داده شده و کمک رسانی به ۶۳۲ دستگاه خودرو انجام شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =