واکنش کریم باقری به حمایت از تیم‌ملی: مگر می‌شود کسی برای کشورش آرزوی موفقیت نکند؟

کریم باقری در رابطه با حضور تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا و حمایت از این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم باقری این روزها برای تعطیلات زمستانی به تورنتو رفته است و آنجا در جمع فوتبالیست های ایرانی مثل کورش تشت زر ، رضا عابدیان ، نادر میراحمدیان و بچه های دیگری که سال هاست برای زندگی به کانادا رفته اند ، قرار است فوتبال بازی کند.
او که به دعوت نشریه ایرانی دنیای ورزش تورنتو به سردبیری کوروش تشت زر به این کشور رفته است، در حاشیه این سفر کمی هم درباره فوتبال حرف زده است. آقا کریم که دستیار برانکو در تیم پرسپولیس است، در همه این سال ها کمتر وارد دعواها و حاشیه های میان تیم ملی و پرسپولیس شده است و حالا هم می گوید: «ببینید بسیاری از این مشکلات به دلیل عدم مدیریت و نظارت صحیح است. من اصلا قصد ورود به این بحپ ها ندارم و هیچ وقت هم نداشتم اما اگر وقتی مشکلی میان یک مربی باشگاهی و ملی پیش می آید، فدراسیون بی طرفانه و با قاطعیت برخورد کند ، مشکل را با قدرت و اقتدار مدیریتی حل کند، هیچ وقت شاهد چنین اتفاقاتی نمی شویم. مشکل اما این است که ما مدیریت صحیحی در این زمینه نداشتیم.»


او که اخیرا از سوی کی روش برای حضور و دادن روحیه به ملی پوشان دعوت شده و به عنوان یکی از افتخارات فوتبال ایران و به عنوان یکی از شماره 6 های رویایی تاریخ ایران به حمایت از تیم ملی دعوت شده است، درباره جام ملتهای آسیا می گوید: «تیم خوبی داریم که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. این بچه ها سال هاست کنار هم بازی کردند و تیم خوبی هستند که امیدوارم با قرعه مناسب و شرایط فوتبالی خوب به چیزی که حق شان است برسند. حقی که بدشانسی های فوتبالی و گاهی هم ناداوری ها، حقش را از ما گرفت.»


او درباره حمایت از تیم ملی هم خیلی احساسی گفت: «من سال ها ملی پوش بودم. اصلا مگر می شود یک بار پیراهن تیم ملی را پوشیده باشی و قلبت برای موفقیت تیم ملی به تپش نیقتد. حالا آقای کی روش لطف داشتند از من هم اسم بردند اما این یک آرزو برای همه بچه های ملی پوش همه ادوار است که تیم ملی کشورمان قهرمان آسیا شود. همه ما برای این اتفاق با تمام وجود خوشحال می شویم. البته باید بپذیریم قهرمانی در جام ملتهای آسیا به این سادگی هم نیست. ما تیم خوبی داریم. ولی بازی با حریفان خوب آسیایی مثل ژاپن ، کره ، استرالیا ، عربستان و حتی عراق و چند تیم دیگر عربی به این سادگی هم نیست. بازیکنان و کادرفنی باشد تمرکزشان روی بازی ها باشد و با تمام وجود تلاش کنند تا هدفی که برایش می جنگند را بدست بیاورند. حلا دیگر وقت فکر کردن به گذشته نیست، اینکه چه اتفاقاتی افتاده را باز بعدا می شود برایش حرف زد. الان باید روی هدف بزرگی که دارند تلاش کنند و مردم در این شرایط سخت کشور واقعا دوست دارند و نیاز دارند به یک موفقیت بزرگ که کمی از این حاشیه ها و اتفاقات تلخ دورشان کند.»

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =