استارت آپ ویکند «نوآوری در صنعت» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس پارک علم وفناوری استان از آمادگی پارک علم و فناوری جهت برگزاری استارتاپ نوآوری در صنعت با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان در نیمه نخست اسفند ماه خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، اسماعیل پیرعلی درنشست مشترک شرکت شهرک های صنعتی استان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شناسایی و رفع چالش ها و نیازهای صنعت استان یکی از اهداف این رویداد است.

رییس پارک علم و فناوری استان یکی از راه های ورود دانش به صنعت را برگزاری این رویدادها با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان به عنوان ایده پردازان و بنیان گذاران استارتاپ ها و همچنین حضور صنایع و سرمایه گزاران به عنوان حامی بیان نمود و اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی، دانشگاه های استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، برگزاری این رویداد خروجی مناسبی برای صنایع استان به همراه داشته باشد.

علیرضا شفیع زاده مدیر عامل شرکت های صنعتی استان وجود ۲۱ شهرک صنعتی را یکی از مهمترین ظرفیت های صنعت استان عنوان نمود و افزود: برگزاری رویداد استارتاپ نوآوری صنعت با حمایت این شرکت می تواند به تکمیل فرآیند ایده تا عمل و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه کمک کند.

شفیع زاده بیان داشت تیم های برتر این رویداد می توانند از حمایت ها و خدمات شرکت شهرک های صنعتی استان بهره مند شوند. وی یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی را آماده‌سازی بسترها و زیرساخت‌های لازم برای ترغیب سرمایه‌گذاری عنوان نمود و افزود سیاست‌های سازمانی نیز بر همین روند تأکید دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزاری تور های فناوری داخلی و خارجی، دعوت از رایزن های کشورهای مختلف جهت شناسایی ظرفیت های بازارهای هدف و برگزاری رویدادهای نوین کارآفرینی را از دیگر برنامه های این شرکت عنوان نمود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =