سردار فدوی: دشمنان اذعان می‌کنند باید دنبال قدرت بازدارنده در برابر ما باشند

سپاه نیوز نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: دشمن درصدد ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ماست در حالی که از نظر ثروت و تجهیزات پیشرفته تر هستند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده های پاسداران در تالار قدس حرم مطهر رضوی مشهد اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ماست و ما پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، در شرف تکمیل شدن هستیم؛ همانطور که در قرآن، روایات معصومین و سیره علمای اسلام، عدد 40 معنای خاصی داشته و دارد.

وی ادامه داد: چرا با این میزان دشمنی علیه انقلاب اسلامی ما در اوج قدرت هستیم و دشمنان ما اذعان می‌کنند باید دنبال قدرت بازدارنده در برابر ما باشند در حالی که از نظر ثروت و تجهیزات پیشرفته تر هستند.

وی با بیان اینکه باید علت را در قواعد قرآنی جستجو کرد، گفت: مبنا و اساس این نهضت خونین، از زمانی که به رهبری امام راحل شروع شد تاکنون که حدود 30 سال است به رهبری امام حاضرمان با قدرت ادامه پیدا کرده است، اسلام و قرآن در حیات درونی امام و مردم انقلابی و مسلمان ما بوده که همچنان ادامه دارد.   

فدوی تاکید کرد: در چند روز باقی مانده به 22 بهمن 1397 زبان و عمل ما باید نشان دهد که در این چهل سال به تکمیل شدن نائل شدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: امروز کشوری که از لحاظ پارامترهای قدرت نظیر جمعیت، ثروت و وسعت کشوری ضعیف محسوب می‌شود به مخالفت علیه آمریکا برمی‌خیزد در حالی که در گذشته اصلا چنین نبود و در اثر برکات انقلاب اسلامی ملت‌های دیگر نیز در این روال قرار گرفته‌اند.

فدوی افزود: مفتخریم که چهل سال است که مردم ما در عمل به قرآن، بهترین محک را خوردند و دلیل آن 200 هزار شهید است که در وصیت‌نامه تمامی آنان گفته شده که برای پیروی از قرآن و دستور خداوند به میدان نبرد رفتند.

در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده پاسداران سپاهحجت‌الاسلام  والمسلمین کاظم زنگنه مسوول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران گفت: مسابقات مقدماتی قرآن در تمامی رده‌های سپاه در سراسر کشور و مسابقات نیمه نهایی قرآن در 55 رده از رده های سپاه با حضور 38 هزار نفر شرکت کننده برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زنگنه افزود: 800 نفر از فرزندان و همسران پاسداران سپاه در مسابقه نهایی در  رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، مفاهیم 1 و 2 شرکت کردند که  65 برگزیده این مسابقه لوح تقدیر خود را دریافت می‌کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =