صرف انرژی برای دفاع از ارزش‌ها، مانع تحمیل خسارت به کشور می‌شود

ایسنا نوشت: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان همیشه در کمین هستند و اگر نسل جوان و نوجوان را خوب تربیت نکنیم و برای دفاع از ارزش‌ها وقت و انرژی صرف نکنیم خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر کشور تحمیل خواهد شد .

محمدرضا پورمحمدی در بازدید از بنیاد فرهنگی نیمه شعبان و فعالیت‌های فرهنگی مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، با بیان اینکه آذربایجان دیار افتخارات بزرگ فرهنگی است، افزود: اگر تبریز و آذربایجان اسطوره تاریخ شناخته می‌شود به خاطر نقشی است که در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف ایفا کرده است . 

وی خاطرنشان کرد: بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود دستاوردهای شگرفی که به برکت این انقلاب و علی‌رغم فشارهای سنگین دشمنان در دوران جنگ و تحریم‌های اقتصادی به دست آمده، هنوز در برخی حوزه‌های فرهنگی مشکل داریم . 

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان اسلام و انقلاب برای تأثیرگذاری بر نسل جوان، گفت: امروز فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای ماندگار و اساسی است و نباید از تربیت نسل جوان غفلت شود .

پورمحمدی با اشاره به اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: امروز استکبار جهانی ناامید از همه سیاست‌های گذشته خود، به دنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان و آینده این کشور است؛ البته آرزوهای آنها نقش برآب خواهد شد، اما ما نیز نباید از توطئه‌های دشمن غفلت کنیم . 

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این شرایط، فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای اساسی و ماندگار است، افزود: بنیاد فرهنگی نیمه شعبان جزو موسسات باارزش فرهنگی است که کارهای تأثیرگذار آن در بخش‌های مختلف شایسته قدردانی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =