۰ نفر
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
فیس براش چیست؟

فیس‎براش یک دستگاه برقی برای شستشوی صورت شماست. کارکرد این دستگاه به دو صورت قابل شارژ و باطری خور است که انرژی موتور دستگاه به سری‎ها منتقل و باعث حرکت آنها می‎شود. در بعضی از این دستگاه‎ها سری دستگاه به چرخش در می‎آید و در بعضی موارد دستگاه حالت لرزشی یا ویبراتوری دارد. در هر دو صورت چون حرکات سری دستگاه تکرار شونده هستند نتایج فوق‎العاده‎ای دیده می‎شود.

فیس براش کیوت اسکین در مقابل آب مقاومت زیادی دارد. حرکت براش روی پوست باعث خروج آلودگیها و چربیهای اضافه از سطح پوست و همچنین منافذ پوستی میشود. تنوع در براش‎های این دستگاه برای افراد با انواع مختلف پوست اجازه استفاده بهینه شده و متناسب با شرایط پوستی خودشان را فراهم می‎کند.

مزایای استفاده از فیس براش

استفاده از فیس براش مزایای زیادی برای همه افراد دارد. ابتدایی ترین مزیت استفاده از فیس براش کیوت اسکین شستشوی روزانه کامل پوست می­باشد. شستشو با فیس براش شش برابر موثرتر از حالت دستی است که باعث جلوگیری از شیوع جوش‎های پوستی و از بین رفتن کدری پوست می‎شود. شستشوی روزانه مراتب و لایه برداری هفتگی با ازبین بردن بافت مرده سطح پوست و افزایش خون‎رسانی به این بافت،کلاژن سازی را تحریک می‎کند که باعث ظاهری بشاش و درخشان در سطح پوست می‎شود. در آقایان بیشتر مشکل با موهای در حال رشد و زیر پوستی است. گاها این مشکل در خانم ها با موهای زائد صورت هم دیده می‎شود. در بعضی موارد راه فولیکول‎های مو بسته می شود که باعث ایجاد جوش و آکنه خواهد شد. لایه برداری از پوست، موها را از زیر پوست خارج کرده و از بین بردن آنها را امکان پذیر و راحت می کند.

یکی از مزایای دیگر استفاده از فیس براش این است که کار لایه برداری پوست شما را هم انجام می دهد. به همین دلیل نیازی به هزینه مالی و زمانی اضافه برای مراجعه به کلینیک‎های پوستی برای انجام لایه برداری نیست.

آیا فیس براش باعث جوش زدن میشود؟

فیش براش

بعضی افراد، عموما با پوست نرمال و بدون آکنه، تجربه جوش زدن با شروع استفاده از فیس براش را داشته‌اند. اگر جوشها ریز و سطحی باشند طبیعی است. در واقع لایه مرده پوست شما در حال از بین رفتن است و همزمان ممکن است جوشهای عمیق پوستی کمی به سطح بیایند و به شکل جوش‌های ریز دیده شوند؛ پس استفاده از دستگاه را ادامه دهید. طی 2 الی 3 هفته بعد از شروع که پاکسازی اولیه منافذ پوستی شما انجام شد، جوش‌ها از بین می روند و به طور کلی پوستتان کمتر در معرض شیوع جوش قرار خواهد گرفت. ولی افرادی که مراحل درمان دارویی جوش را طی می‎کنند به علت خشکی و نازک شدن پوستشان بهتر است از فیس براش استفاده نکنند. همچنین افراد با جوش‎های فعال باید از استفاده از دستگاه بپرهیزند.

چقدر و چطور از فیس براش استفاده کنیم؟

استفاده بیش از حد از فیس براش می تواند باعث به هم خوردن PH طبیعی پوست و از بین رفتن چربی مفید آن شود. پس مصرف بیشتر از روزی یکبار از آن توصیه نمی‎شود. تعادل را رعایت کنید! بعد از استفاده از فیس براش و شستشوی صورتتان با این دستگاه چربی های پوست شما به کلی شستشو شده‎اند. به همین دلیل اگر از آب رسان و مرطوب کننده استفاده نشود غدد مولد سبیوم شروع به تولید و ترشح چربی بیشتر خواهند کرد. پس حتما بعد از شستشوی صورت با فیس براش از مرطوب کننده یا کرم آبرسان متناسب با پوستتان استفاده کنید.

نگهداری از دستگاه

بهترین روش برای نگهداری از دستگاه فیس براش کیوت اسکین قرار دادن آن خارج از محیط‌های مرطوب مانند حمام است. بهتر است بعد ازهربار استفاده از دستگاه،  براش ها را از آن جدا کنید و آنها را بشورید. سپس خارج از محیط مرطوب قرار دهید تا خشک شوند. اگر همراه با یکی از اعضای خانواده‌تان بطور مشترک از یک دستگاه استفاده میکنید، حتما هر فرد سری اختصاصی خودش را داشته باشد. اگر دستگاه فیس براشتان باطری دار است، بعد از هربار استفاده زیر آب، در محفظه باطری را باز کنید و در صورت نم‎دار بودن، باطری ها خارج شوند، محفظه باطری و باطری‎ها خشک شوند، تا دستگاه برای استفاده‎های بعدی آماده باشد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221999