۰ نفر
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
جاده کرج-چالوس بازگشایی شد

ایرنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: جاده کرج ـ چالوس محدوده گالری شماره یک و دو که صبح امروز به دلیل سقوط بهمن مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: سقوط بهمن در این محدوده خسارت جانی نداشته است.

وی در خصوص وضعیت سایر جاده های کشور نیز گفت: در بیشتر استان های کشور بارش برف گزارش شده است؛ بر این اساس لازم است هموطنان در صورت تردد در این استان ها ضمن رعایت فاصله طولی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی افزود: هم اکنون در استان های زنجان (اکثر جاده ها)، اصفهان (داران-الیگودرز، خوانسار-دامنه و فریدونشهر)، آذربایجان شرقی (بستان آباد-سرچم)، آذربایجان غربی (مهاباد-میاندوآب، بوکان-میاندوآب، شاهین دژ-میاندوآب و بوکان-مهاباد)، چهارمحال و بختیاری (کوهرنگ-مسجد سلیمان)، سمنان (سمنان-فیروزکوه، شهمیرزاد-کیاسر و سمنان-دامغان)، مرکزی (توره-بروجرد، توره-ازنا، ملایر-اراک)، لرستان(بروجرد-اراک، الیگودرز-اصفهان، نورآباد-هرسین و نورآباد-نهاوند)،اردبیل (اردبیل-سرچم)، کردستان (سنندج-دیواندره، سنندج-مریوان و دیواندره-سقز)، گیلان (اسالم-خلخال) و ارتفاعات محورهای هراز، کرج-چالوس بارش ها به صورت برف است.

سرهنگ رحمانی از هموطنان خواست در صورتی که قصد سفر به این استان ها دارند، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

وی ادامه داد: در استان های اصفهان، همدان، البرز، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، لرستان، کردستان، تهران، مازندران، مرکزی (اکثر جاده ها)، آذربایجان غربی (ارومیه-نقده و مهاباد-نقده) و گیلان (جاده های لنگرود-چابکسر و آزادراه رشت-قزوین) بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان های زنجان (جاده های زنجان-طارم و زنجان-قزوین)، اردبیل (خلخال-اسالم) و کردستان (محورهای سنندج-دیواندره، سنندج-مریوان، دیواندره-سقز) نیز یخ زدگی گزارش شده بر این اساس تردد در این مسیرها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ رحمانی اظهار داشت: در استان لرستان در جاده بروجرد- اراک و قزوین در گردنه کوهین مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و مسیر آزادراه کرج به تهران (از پل فردیس تا گرمدره) نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =