۲۰ پروژه تولیدی دهه فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره‌برداری از ۲۰ طرح تولیدی در این استان خواهیم بود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا صفی‌خانی گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های ویژه و متفاوت‌تری برای میزبانی از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در نظر داریم تا در مدت ۴۰ روز دستاوردهای انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار دهیم و این امر از دو روز گذشته آغاز شده و شاهد تشکیل کمیته‌های مختلف در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به افزایش سطح تعامل با صدا و سیما و اصحاب رسانه در این مدت، افزود: امیدواریم بتوان تا فرا رسیدن دهه مبارک فجر هر روز یک برنامه را در سطح استان و در بخش‌های مختلف اجرا کنیم.

افتتاح صنایع بزرگ در استان

وی در ادامه بیان کرد: از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر می‌توان به بهره‌برداری از خودرو سازی بروجرد، واحد تولید یونیت دندانپزشکی و چند پروژه دیگر در بخش‌های مختلف اشاره کرد.

این مسئول بیان کرد: در مجموع تاکنون ۲۰ پروژه قابل افتتاح در حوزه صنعت، معدن و تجارت لرستان در دهه فجر شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین در ادامه با اشاره به اجرای چند طرح ویژه نظارتی و بازرسی در بخش‌های مختلف، افزود: همچنین اکنون شاهد اجرایی شدن طرح نظارت بر نهادهای دامی هستیم که خوشبختانه این امر محقق شده و با افراد متخلف به صورت ویژه برخورد خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =