بازدید کارشناسان شرکت موتورسازی پویانیستانک از دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان

در راستای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، تیمی متشکل از کارشناسان شرکت موتورسازی پویانیستانک، از آزمایشگاه تحقیقاتی تست موتور دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  سمنان ؛ رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : در این بازدید، شرایط و امکانات آزمایشگاه، چگونگی کارکرد حسگرها و کنترلرها و نیز نحوه ی عملکرد نرم افزارهای کنترل موتور، توسط اساتید و کارشناسان دانشکده، ارائه شد.

دکتر محمد صادق ولی پور افزود:  در جریان این بازدید درباره همکاری مشترک بین شرکت موتورسازی پویانیستانک و دانشکده ی مهندسی مکانیک سمنان ، خصوصا در زمینه اجرای آزمون های عملکردی موتور، بحث و گفتگو شد.

وی اظهار داشت : این شرکت، دارای چندین تفاهم نامه و قرارداد پژوهشی تقاضامحور با دانشگاه سمنان است  و علاوه بر پذیرش دوره های کارآموزی هدفمند (در راستای نیازهای صنعت)، از چندین پروژه، پایان نامه و رساله دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک نیز حمایت نموده است.

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان تصریح کرد :  در راستای ارتباط موثر دانشگاه و صنعت، اساتید توانمند و صاحبنظر و دانشجویان پرتلاش دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان برای بررسی مشکلات پیش روی صنعت و ارائه راهکار آمادگی دارند و به همین منظور درهای دانشکده مهندسی مکانیک همواره به روی صنعتگران گشوده است.

شایان ذکر است ؛ شرکت موتورسازی پویانیستانک، در تولید قطعات ریخته گری خودرو بخصوص پیستون موتور، فعالیت می کند و بخش تحقیق و توسعه این شرکت نیز در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، مستقر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =