۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
برپایی نمایشگاه الکامپ در اردبیل

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و مخابرات ( الکامپ ) از یک تا پنج بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، بهروز رزمی اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و مخابرات از یک تا پنج بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت در قالب ۵۱ غرفه حضور خواهند داشت که علاوه بر تجهیزات سخت افزاری تیم‌های استارپ‌ها هم در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: متولی اصلی برپایی این نمایشگاه استانداری اردبیل، اداره کل ارتباطات و فناوری استان و سازمان نطام صنفی رایانه استان اردبیل می‌باشد که هدف معرفی دستاورهای جدید شرکت‌ها و توسعه اشتغال کسب و کار است.

رزمی تصریح کرد: علاوه بر ایجاد و معرفی دستاوردهای شرکت‌ها می‌خواهیم نشان دهیم که تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نبوده و جوانان ایران با همت و پشتکار خود و روحیه سرزندگی در تمامی عرصه‌ها برای رسیدن به فناوری‌های نوین دنیا تلاش می‌کنند.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شرکت‌ها فعالیت‌ها و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند تا ادارات و نهادهای دولتی که به خدمات سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارند از ظرفیت این شرکت‌ها بهره ببرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =