گرانفروشی کار دست کشتارگاه‌های طیور ارومیه داد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، از اعمال جریمه نقدی ۵ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریالی کشتارگاه های طیور در ارومیه به دلیل تخلف گرانفروشی و اختلاف قیمت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا محمودی در تشریح خبر جریمه سنگین کشتارگاه‌های مذکور گفت: برابر گزارشات واصله مردمی در خصوص اختلاف قیمت مرغ، بازدید مشترک بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از ۳ کشتارگاه‌ صنعتی طیور این استان در ارومیه، بدلیل گرانفروشی جمعاً ۳۳۲ هزار و ۳۳۳ کیلو گرم مرغ، این واحد اعمال جریمه نقدی شد.

وی، عدم رعایت قیمت مصوب، گرانفروشی و اختلاف قیمت را از دلایل جریمه کشتارگاه های طیور عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این کشتارگاه ها در تعزیرات حکومتی ارومیه مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ، ادامه داد: پس از تحقیق، بررسی و استماع اظهارات و دفاعیات غیرموجه مدیران عامل کشتارگاه های طیور ارومیه مبنی بر اینکه تولید و کشتار انبوه در ایام پیش رو و نوسانات بازار قید شده بود، مجموعا به پرداخت ۵ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال جزای نقدی، محکوم شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =