افتتاح صدها پروژه عمرانی و ۱۳ پروژه ورزشی همزمان با چهلّمین سال پیروزی انقلاب در آذربایجان‌غربی

همزمان با چهلّمین سال پیروزی انقلاب صدها پروژه عمرانی و ۱۳ پروژه ورزشی همزمان با چهلّمین سال پیروزی انقلاب در آذربایجان‌غربی افتتاح و به بهره‌برداری خواهندرسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، همزمان با دهه مبارک فجر چهلّمین سال پیروزی انقلاب صدها پروژه عمرانی و ورزشی در استان به بهره‌برداری خواهدرسید.

افتتاح ۵۶۰ ‌پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در استان

پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ٥٦٠ پروژه عمرانی اعم از۴۶۱ ‌پروژه شهری و ٩٩ پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر ٢ هزار و ٢١٧ میلیارد تومان دهه فجر امسال در استان افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۸۷ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی دهه فجر امسال در میاندوآب

مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: ۵۸ پروژه عمرانی ، ۱۲ پروژه تولیدی و خدماتی، ۱۷ پروژه دهیاران در دهه فجر امسال در این شهرسنان افتتاح می‌شود و ۵ پروژه هم آماده کلنگ زنی است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه ورزشی در آذربایجان‌غربی

شهرام عباسی سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در خصوص پروژه‌های ورزشی افتتاحی در ایام دهه فجر گفت: از ۱۳ پروژه قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۹ پروژه از پروژه های استانی اداره کل و ۴ پروژه از پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است که در ۷۵هزار و ۲۳۰ مترمربع و با مجموع اعتبار ۱۵۲میلیارد ریال اجرا شده اند.
وی ادامه داد: زمین پرتاب‌های دوومیدانی، سالن ورزشی کاراته محله ۶۰طناب و تکمیل پیست اسکی خوشاکو در ارومیه، زورخانه و دیوارکشی ۱۴هکتاری در خوی، سالن ورزشی سقف کوتاه در نقده، زمین روباز ساتیلمیش محمدلوی میاندوآب، سالن ورزشی سقف کوتاه پیرانشهر و تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سرو توسط اداره کل اجرا وافتتاح خواهند شد.
سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین فاز اول استادیوم ۵۰۰۰نفری آزادی و استادیوم گوگ تپه در مهاباد، سالن ورزشی در فیرورق خوی و سالن ورزشی قره قشلاق سلماس نیز توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اجرا و افتتاح خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =