ماجرای قطع درختان مجموعه ورزشی تختی: از نقش پررنگ شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان منجی تا عذرخواهی رییس ورزش و جوانان ارومیه

بعد از حضور به موقع فرماندار ارومیه به منظور جلوگیری از ادامه قطع شبانه درختان محوطه استادیوم تختی، رییس ورزش و جوانان ارومیه ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده، این اتفاق را عمل خودسرانه پیمانکار دانست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شب گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قطع درختان مجموعه ورزشی تختی منتشر شد که اعتراض و انتقادات زیادی را در پی داشت.

عکس منتشره از قطع درختان مجموعه ورزشی تختی
عکس منتشره در شبکه های اجتماعی از قطع درختان مجموعه ورزشی تختی

بعد از این اتفاق و ورود رسانه‌ها، علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه در محل اتفاق حاضر و از ادامه قطع درختان جلوگیری شد.
فرماندار ارومیه در این خصوص ماجرای قطع درختان گفت: صورتجلسه تخلف نوشته شده و قرار بر این شد که با حکم دادگاه مطابقت داده شود و چنانچه خارج از حکم اجرا شده باشد قطعا با متخلف و کسانی که این کار خارج از قاعده را انجام دادن، حتما برخورد خواهد شد ضمن اینکه ماشین حامل درختان قطع شده نیز در محوطه استادیوم توقیف شد.

اصغر افشین رییس ورزش و جوانان ارومیه هم ضمن عذرخواهی بابت اتفاق رخ داده گفت: حکم قضایی به منظور حل مشکل شاکیان پرونده با اشاره قطع ۱۱ درخت مشرف به حیاط همسایگان صادر شده که متاسفانه پیمانکار بصورت خودسر ۲۰ درخت را قطع کرده است.
وی با رد هرگونه احتمال قاچاق چوب، عنوان کرد: درختان قطع شده عمدتا پوک بوده ضمن اینکه درخت اقاقیا ورودی استادیوم تختی نیز به تشخیص رییس مجموعه ورزشی تختی قطع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =