شما نظر بدهید/با توقف پرداخت سود روزشمار به سپرده‌های کوتاه‌مدت موافقید؟

مبنای پرداخت سود به سپرده‌های کوتاه‌مدت از امروز تغییر کرد.

 به گزارش خبرآنلاین،محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی می‌گوید: بر این اساس اگر یک مشتری سپرده خود را تا پیش از موعد یکماهه از بانک برداشت کند، سود آن به نحوی محاسبه خواهد شد که میانگین کمترین میزان مبلغ مانده در حساب طی روزهای یک ماه را محاسبه و به آن سود تعلق می‌دهند.

 برخی کارشناسان این اقدام را زمینه ساز کاهش زیان بانک‌ها و فاصله‌گذاری سپرده‌گذاران بین سپرده بلند مدت و کوتاه‌مدت می‌دانند. سئوال اینجاست؛آیا با ماه‌شمار شدن پرداخت سود به سپرده ها موافق هستید؟

 شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات منعکس کنید  . 

 ۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1224453

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 96
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    مخالفم
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      11 0
      کدام پول؟؟!!
    • سعیدی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      29 0
      چطور هست که بانکها همچنان جریمه اقساط وام را روزشمار دریافت می کنند ولی سود 10 درصدی را ماه شمار می دهند.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    279 5
    بانکها بجای جمع اوی نقدینگی از دست مردم کاری میکنن پولهاخارج شه دوباره بسوی ارزوطلا چقدر تصمیمات تکراری میگیرن بابا جواب نمیده
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      19 0
      در چند روز گذشته قیمت ارز و سکه بالا رفت آیا دولت مردان فکر نمی کنند که یکی از علت ها همین حذف سود بانکی بوده
  • US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    105 6
    این سئوالات تخصصی است . اگر از جیب من میره مخالفم والا موافقم
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    175 4
    خیر،در شرایطی که تولید خوب باشه و تورم نباشه این طرح خوب است ولی در حال حاضر باعث خروج سرمایه ها و اشفتگی بیشتر بازار میشه و هم به ضرر بانک هاست و هم به ضرر همه مردم
  • مجید AE ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    151 3
    نخیر اینکار باعث خروج سرمایه های خرد وکلان مردم ازبانک وباعث هجوم مردم به. کارهای اقتصادی همچون خرید سکه وارز ومسکن وامثالهم میشودوبایدشاهد موج جدیدی ازبحرانهای اقتصادی واجتماعی شویم
  • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    190 1
    مخالفم با تورم 150 درصدی بانکها سودی نمیدهند... کجان اونهایی که میگفتند سود بانکی باید متناسب با تورم باشد؟؟؟
  • رضا محمدی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    167 0
    با سلام در این صورت آیا جرایم تاخیر در بازپرداخت اقساط تسحیلات بانکی نیز به صورت ماه شمار محاسبه خواهد شد؟؟؟؟؟ ویا اینکه کماکان جرایم تاخیر توسط بانک ها و موسسات مالی به صورت روز شمار محاسبه و از مشتریان دریافت می شود!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    198 1
    اینکار فقط بنفع بانکها و نادیده گرفتن سپرده گذاران است.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      21 0
      به سود بانک ها هم نیست،مردم سپرده هاشونو خارج میکنن که به ضرر همه هست
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    105 0
    الان اين اقدام به كنترل بازار ارز كمك مي كنه واقعا؟ يا فقط راهي براي كمتر شدن درآمد سپرده‌هاي مردمه؟
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      12 42
      الان کسی که میخواد به محض گرون شدن ارز بره پولش رو تبدیل به دلار کنه، باید حواسش باشه که به محض خارج کردن پول دیگه سود اون ماهش خیلی کم میشه. بنابراین سرعت جا به جایی پول بین سپرده ها و بازارهایی مثل ارز و طلا کم میشه منطقا. دیگه یه نفر نمی تونه تو ماه 4 بار پولش رو تبدیل به ارز کنه و مجدد ریال و سود بانکی بالایی بگیره.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    107 1
    هزینه ها به یورو ولی امکانات ...
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    126 1
    خیر مخالف هستیم. چون بازهم به ضرر مشتریان بانکی و به سود بانکهاست.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    78 1
    خیر
  • من IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    63 1
    صد در صد مخالفم. نظم و انضباط در هیچ جایی نیست و این سود روزشمار هم نوعی بی نظمی است
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    33 1
    لطف کنید برای پاسخ کامنتها هم شمارشگر مثبت و منفی در نظر بگیرید تا بعضی دوستان از حظ مثبت گرفتن یا ترس منفی گرفتن (شاید البته) به بخش پاسخها پناه نبرند.
  • من IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    16 54
    کلمه توقف را ندیدم. صد در صد با پرداخت سود روز شمار مخالفم.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    103 1
    شما که هر کاری دلتون میخواد انجام میدین. دیگه چرا الکی سوال میپرسید.
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
      5 0
      باحالتر از اونا، افرادی هستن که با علاقه نشستن جواب دادن! آخه کی به این نظرات "مردم" توجه میکنه؟ مگه داریم؟
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    10 31
    به شرطی که اگر باعث خروج سرمایه ها از بانک ها و بالا رفتن قبمت طلا و دلار شود موافقم.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    30 1
    این گونه اصلاحات باید به صورت یک بسته و پکیج دیده شود: یعنی اگر این کار منجر به خروج پول‌ها از بانک شود آیا پیش‌بینی شده است که آیا وارد بازار دلالی به اشکال مختلف آن نخواهد شد؟ وضعیت مالیات چطور؟ بازار سرمایه در کنار این اقدام چه تغییری می‌کند؟ و . . .
  • مرتضي IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    49 3
    موافق روز شمار هستم در غير اينصورت بانكها مشمول ذمه حق الناس ميشوند كه تاكنون نيز بوده اند خداوند نميگذرد
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    11 44
    سود روز شمار باعث رسوب بیهوده سرمایه ها در بانک میشد و حتی ارگان های دولتی و نیمه دولتی پول طلبکاران را به امید سود چند روزه معطل میکردند. کلا با توقف سود روز شمار سرمایه های بلاتکلیف کم میشن و میتونه به انظباط مالی کمک کنه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    47 0
    مخالفم.در وضعیت کنونی کار بدون مطالعه ای بوده
  • داود IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    40 1
    مخالفم .توی کدوم مورد کار کارشناسی درست صورت می گیره که این یک مورد، موجب خروج سرمایه های خرد به بازار میشه.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    66 2
    من که پولم را کشیذم بیرون و کمکم دلار خریدم.از اول دی تا حالا هم 20% که بانک می خواهذ یک ساله سود بده سود کردم. این هم از آزمون و خطا هایی است که صدها بار انجام شده و دولت دو روز دیگر پشبمان می شود.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    36 1
    نه خیر. سود بانکی باید بیشتر بشه تا نقدینگی جمع آوری بشه و سمت دلار و سکه نره. وقتی این اتفاق تثبیت شد، میشه تدریجا سود رو کم کرد.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    33 0
    حالا دوباره دلار و طلا گران میشه
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      5 0
      شده
  • حاتمی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    27 0
    کدوم ادم عاقل میاد حساب را شارژ کنه وقتی سود نگیره ولی بانک جریمه تاخیر روزانه محاسبه بکنه؟؟؟ به جای اینکار ادم پولش رو سکه میخره اخر ماه میفروشه و سود تو جیب خودش و بعد سرماه در بانک
  • روزبه IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 10
    خیلی هم عالی . دشواری نداریم ما.. اصلا بشه سال شمار .
  • مجید گلپا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    وقتی خود مسولان امار میدن کمترین سود رو در بازار سرمایه که مسکن و ارز و طلا و بانک هست سپرده های بانکی دارند پس چرا دست کاری میکنند سود بانکی رو .این باعث میشه مردم و حتی خود من پول رو از بانک دراورده و جای دیگه ای سپرده گذاری کنم.به طوری که الان چند روز وقت میخوام فکر کنم پولم رو از بانک در بیارم چی بخرم.به نتیجه برسم‌مثل بقیه مردم پول تو بانک نمیزارم.از ما گفتن دست به سود مردم نزنید حتی اگه‌پول زور هم باشه باز هم ضرر اقتصادیش نسبت به هجوم مردم به دلار و مسکن وارز کمتره.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 0
    مخاف مخالف این چ وضعی هست
  • بهنام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    45 0
    مخالفم. طبقه ضعیف و متوسط همین پس‌انداز اندکی هم که داشت با این جهش ارز یک سوم شد. حالا به سود روزشمار هم رحم نمی‌کنید تو این تورم؟ اونی که میلیارد میلیارد داره که به ضررش نمیشه.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    36 0
    مخالفم چون سود این کار صرفا توی جیب بانک ها می رود
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    بهتر است براي جلوگيري از كوچ سپرده هاي كوتاه مدت به بازارهاي مختلف و آثار مخرب آن بر افزايش قيمتها و افزايش تورم، به جايكمترين ميزان موجودي ،متوسط موجودي حساب در ماه،ملاك محاسبه سود ماه شمارقرار گيرد.
  • اصغر IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    39 1
    خودشان با بهره بالای 18 وام می دهند وتاخیر در اقساط را هم روزانه می گیرند باید اگر ربا یا حرام نیست با مردم هم باید همانگونه عمل کنند تا عدالت رعایت شود
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    31 0
    با توجه به کاهش روزافزون ارزش ریال با این تصمیم غیر منطقی که اجحافی مضاعف بر مردم هست صددرصد مخالفم
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    40 0
    خیلیها رو میشناسم که با همین سود روز شمار دارن خرج زندگیشونو میدن پول ملی را که بی ارزش کردید اینم از قشر فقیر جامعه بگیرید
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    0 1
    مهم نیست
  • غلامرضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 35
    مخالف پرداخت سود بالا به سپرده بانکی هستم . یکی از دلایل فروپاشی نظام اقتصادی است.
  • هادی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    15 1
    من مخالفم هم ضرر بانک هم ضرز مشتری
  • منوچ IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    40 0
    به شدت مخالف هستم سود باید به صورت روز شما و حتی باید بر اساس ماکزیمم مانده باشد چرا منافع مردم پایمال بشه؟
  • محسن IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    26 3
    من که همین امروز موجودیم رو از حساب برداستم و باش سهام خریدم
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      2 0
      آقای محسن اگر کاملا به سهام اشراف دارید این کار را بکنید سهام بسیار خطرناکه من که موجودیم به یک سوم رسید
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
      1 0
      پس فاتحه پولت را بخون
  • شریعتی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    مخالفم
  • یحیی IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    10 0
    خوبه که همه چی به ضرر مردم نباشه، اگر سود روز شمار سپرده حذف شده سود روزشمار دیرکرد اقساط بانکی هم حذف شود
  • US ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    6 0
    همین امروز تاثیرش رو روی دلار گذاشت، مطمعنم بازهم دلار رو بالا میبره، ماها که پول زیادی نداریم مسلما دیگه رغبت به نگهداری در بانک نداریم از طرفی بازاری هم غیر دلار و طلا نمیشناسیم مجبوریم وارد اون بازار بکنیم پول رو، کسانی که بیشتر دارند مسلما همین امروز اینکار رو میکنند. البته عادلانه هم نیست که به حداقل مانده ماهانه سود بدن، اینا همه برای حلوگیری ضرر دادن بانکهاست چون نمیتونن خودشون رو اداره کنند
  • منادی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    خیر ، موافق نیستم
  • پرویز IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    اینکار اشتباه است
  • محمدرضا.ع IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    نه خیر
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    خیر ابدا
  • رحمانی US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    موافق نیستم
  • مصطفى GB ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    خير
  • هادی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    من مخالفم چون منابع مالی خرد رو از سیستم بانکی دور میکنه
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    0 4
    موافقم کلا سود یعنی ربا .
  • FR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 5
    تمام دنیا از همین سیستم استفاده میکنن. کاملا موافقم و باید اجرایی بشه.
  • امین IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    مخالفم ولی کو گوش شنوا.
  • سارا IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    نه خیر
  • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    10 0
    در این کشور با این وضعیت که هست مردم عادی روز به روز زندگیشان سخت تر و فقیر تر می شوند و سرمایه داران ثروت مند تر
  • سارا IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    بشدت مخالفم
  • حسین US ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    0 0
    اصلا دو نوع حساب بانکی در همه جای دنیا هست ا- جاری.که سود نباید پرداخت شود چون صاحب حساب در ماه با ان کار اقتصادی میکنه و سود میبره و بانک فقط نگهبان پول است ۲-مدت دار یکساله که باید بانک ها به ان بیشترین سود را ممکن را بدهند و باعث جمع اوری نقدینگی و کاهش تورم میشود و با ان بانکها میتوانند برنامه ریزی پرداخت وام به افراد متقاضی وام شوند و رونق اقتصادی ایجاد میشود
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    5 0
    این طرح فقط برای کاهش قیمت تمام شده وام برای شرکت های خودرو سازی هستش.پول ما مردم بیچاره رو میخوان مفت بدن به شرکت های ورشکسته دولتی دنبال بهانه میگشتند.از اول هم سود روز شما به کمترین میزان مانده در هر روز تعلق میگرفت.یعنی شما اگز 10 ملیون پول داشتید و اول صبح 9 ملیون برداشت میکردید و اخر شب 15 ملیون به حسابتون واریز میکردید سود یه 1 ملیون باقی مانده در حساب تعلق میگرفت نه به 16 ملیون اخر شب.این ها همش بهانه است.
  • رضا دزفولیان IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    7 0
    با سلام در شرایط موجود مالی سود روز شمار بزای بسیاری از اغراد بعنوان کمک خرجی بوده و طبق معمول دولت با این کار این روزنه کوچک درامدی را نیز از افراد گرفته است
  • مجید IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    مخالفم چون ماکه به سیستم بانکی اعتمادکردیم وپولمان روسپرده گذاشتیم بدبخت شدیم
  • توحید IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    باید برای سپرده هایی که مبالغ پایین تر از ۱۵۰ میلیون هست سود روزشمار بدن و سود ۲۳ درصد . به خاطر اینکه این نوع سپرده ها با توجه به شرایط نمیتوان کاری انجام داد و سود این سپرده ها لیشتر برای کمک خرج به اقشار کم درآمد است و زنان بی سرپرست می‌باشد . بالای ۱۵۰ میلیون ماه شمار ۱۰ درصد
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 0
    اشتباههههههه
  • حسین IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    به شدت مخالفم چون به ضرر مردم و به نفع بانک هاس
  • ویوا FR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    5 0
    تو این یکسال اجناس ایرانی به نسبت خیلی بیشتر از وارداتی گران شده.از خودرو گرفته تا گوشت و دستمال کاغذی و پسته و گردو وفولاد و هرچی. تولید کنندگان ثابت کردند که هیچ رقمه از سود حداکثریشون کنار نمیکشند.پس بهتر هست پولهای خرد قشر متوسط در بانک باشه با سود روز شمار.پول خرد قشر متوسط بیاد بیرون فقط دلار و طلا و قیمتها میره بالا.حتی خبرش بازار پولی را متشنج میکنه.همین امروز هم که اجرایی شد دلار بالا کشید.طلا بالاتر.طرح از بنیان غلط هست و بدرد ایران نمیخوره.پول بانک مربوط به قشر متوسط هست.وگرنه میلیاردها که دلال بازی و املاک دارند.تاثیری براشون نداره
  • DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    6 1
    خدا رو شكر كه ما آه در بساط نداريم و نظري هم نداريم
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
      1 0
      کاش کامنت نمیذاشتی تا من جواب بدم بجای تو. کامنتها رو بستن دیگه!
  • علی IN ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 1
    خیر
  • سعیدعلی US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    5 0
    مخالفم.زیرا در این هرج و مرج اقتصادی سبب آشفتگی بیشتر بازارهای پولی می شود
  • فرهاد FR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    بانکها با این کار باعث فرار پول از حسابها میشوند و دوباره نقدینگی به سوی بازار دلار و طلا و سکه سرازیر میشود
  • حسین IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    13 0
    سلام ، متاسفانه ، تمام این کارا فقط به نفع بانکها انجام میشه، و ما مردم زیر فشار میریم، اصلا عادلانه نیست، بهتره به فکر مردم باشن تا سود خودشون
  • لی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    فقط به ضرر مردمه وبه سوده بانکها اونم تو این موقعیتی که ریال ارزش خودش رو از دست داده
  • عطا RO ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 1
    با ماه شمار شدن سود بانکی مخالفم
  • محسن IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    0 2
    سود روزشمار فقط برای کسانی که درر معاملات کوتاه مدت و دلالی فعالیت دارند مفید بوده و گرنه برای اکثر مردم این کار مشکلی پیش نمیاره
  • Baba RO ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    مخالف حدف سود روزشمار هستم . فکر کنید یک بازنشسته که هرماه حقوقش را تو حساب بانکی اش واریز میکنند . نباید کل پولش را از بانک خارج کند این پول باید در بانک باشد تا امورات زندگی اش را با آن بگذراند . و بانک نیز باید سود آنرا تا زمانیکه در بانک هست پرداخت کند. چی روز شمار باشد و چی ماه شمار یا سال شمار.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    3 0
    خیر چون باعث دور شدن سرمایه ها ی مردم به سمت ارز و سکه می شود...
  • Behnaz JP ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 0
    سلام وقت بخیر مخالف هستم مخصوصا اینکه کمترین مبلغ در ماه برای پرداخت سود درنظر گرفته میشه نه میانگین مبلغ در طول یکماه.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    فقط منافع بانک ها رو باید ببینید؟منافع مردم کجاست؟وقتی سپرده های مردم ارزشش به یک چهارم رسید کسی اهمیتی داد؟چرا به مردم با کاهش سود سپرده شون تعدی واجحاف میکنن
  • آذر IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    موافق نیستم . بهترین روش سود روزشمار برای جذب سرمایه ها میباشد
  • بیکار بدبخت IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    2 0
    شدید مخالفم
  • CZ ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    سود باید بیشتر بشه هر کی موافق لایک کنه
  • فریبرز US ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 0
    بنظرم اصلا درست نیست این در کشورهایی که اقتصاد خوبی دارن جواب میده نه در کشور ما در اینجا موجی از گرانی و تورم ایجاد میکنه و اجاره بها را افزایش میده خواهش میکنم کارشناسی برخورد بشه
  • امیر IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    2 0
    خیر موافق نیستم
  • محمد عل کمالی سروستانی IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 2
    مخالفم چون بانک به صورت روز شمار تسهیلات را پرداخت می کند بانک های خصوصی بیع متقابل با مشتری دارند
  • رضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 2
    نه مخالفم. الان دیگه مثل قبل میشه؟
  • جواد IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 2
    مخالفم.باعث کاهش نقدینگی بانکها خواهد شد.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 0
    بهترین جواب برای طراحان و مدافعان این طرح بستن حساب کوتاه مدت است.سود براساس حداقل سپرده مسخره است.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    0 0
    سپرده هارو زیاد نمیکنین ما پول خودمون رو زندگیمون رو سپرده کردیم که ازش بهتره ببریم چرا این جور میکنین حتما باید رفت دلار و طلا خرید قدر سپرده هارو بدونید و انقد بازی درنیارد ولله من کارگرم و هرچی داشتم فروختم و سپرده کردم نزارید سپرده گذار که به شما اعتماد کرده وزندگیشو گذاشته ضرر کنه من راضی نیستم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین