تفویض اختیار حقوقی به مدیران مناطق و روسای سازمان ها

چهل و یکمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج به ریاست فرج اله ایلیات و حضور اعضای کمیسیون و قائم مقام و رئیس حوزه شهردار تشکیل و لوایح ارسالی از شهرداری به شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، لایحه تفویض اختیار حقوقی به مدیران مناطق و روسای سازمان های شهرداری کرج از جمله لوایحی بود که مورد بحث و بررسی و تصویب کمیسیون قرار گرفت.
 
لایحه مذکور در صورت تصویب در جلسه رسمی شورا با قید اینکه شهردار کرج و مدیر کل حقوقی شهرداری بر آن نظارت داشته باشد به سازمان ها و مناطق ابلاغ خواهد شد.
 
یادوآور می شود این لایحه به منظور تسریع در انجام امور حقوقی – قضایی و پاسخگویی به موقع به شهروندان است و با توجه به گستردگی وظایف شهرداری و تنوع امور محوله در نظر است شهردار بخشی از وظایف و اختیارات خود را که در قالب چند موضوع  و در اجرای تبصره ماده 54 قانون شهرداریها به مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه تفویض نماید.
 
پرداخت حق سنوات کارکنان منطقه به شهرداری فردیس از دیگر لوایحی بود که در کمیسیون بودجه چکش کاری شد و با توجه به حساسیتی که داشت مقرر شد تفاهم نامه ای در سازمان همیاری ها بین شهرداری کرج و فردیس منعقد و موضوع لایحه مذکور در آنجا مورد بررسی و اجرا شود.
 
در متن این لایحه آمده است به شهرداری کرج اجازه داده می شود نسبت به محاسبه سنوات خدمتی کارکنان شهرداری کرج که به شهرداری فردیس منتقل شده اند و همچنین پرداخت 4 درصد سختی کار افراد مشمول در مدت زمان اشتغال با توجه به آخرین دستمزد روزانه برابر حکم کارگزینی مطابق قانون در زمان صدور احکام بازنشستگی ، از کار افتادگی و با استعفا و فوت اقدام نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =