ابراز تاسف بازیگر زن از طنزهای سخیف روی صحنه تئاتر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آرزو نبوت بازیگر گفت: متاسفانه برخی از کارهای طنز در سطح کارهای کلاسیک و شریف نبوده و اجرای آن‌ها در سالن‌های مهم شهر کمی سخیف به نظر می‌آید.

آرزو نبوت بازیگر نقش آناستازیا در خصوص نقش متفاوت و پیچیده خود در نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» گفت: حدود ۳ سال پیش نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه بردیم، ولی اجرای مجدد آن با نمایش «مزا مزا» به کارگردانی سیروس همتی تداخل پیدا کرد و من نتوانستم در اجرای مجدد همراه گروه باشم. اما اکنون به دلیل برخی مسائل و به تعویق افتادن اجرا، توانستم برای اجرای مجدد نمایش به گروه ملحق شوم.

نبوت با اشاره به خاکستری بودن نقش آناستازیا در نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی»گفت: نقش آناستازیا نقش یک زن اغواگر و باهوش و فرصت طلب است که به هر چیزی برای نجات خود چنگ میزند و با اشخاص مختلف نمایشنامه، برخوردی متفاوت دارد تا بتواند کارهای خود را پیش ببرد و به هدف خود برسد.

نبوت با اشاره به اینکه از نظر من نمایشنامه های امروزی در حال اُفت است, ادامه داد: سال های قبل پس از نمایش با حالِ خوب از سالن نمایش خارج می شدم اما اکنون اینگونه نیست.

او با بیان اینکه من همیشه از تئاتر حمایت می‌کنم ولی اوضاع نامناسب روحی جامعه، مردم را صرفا به سمت تئاتر های طنز کشانده است، گفت:متاسفانه برخی از کارهای طنز در سطح کارهای کلاسیک و شریف نبوده و اجرای آن ها در سالن های مهم شهر کمی سخیف به نظر می آید، اما به دلیل استقبال مردم، هنرمندان امروزی بیشتر به سمت کارهای طنز می روند که این موضوع جای تاسف دارد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =