برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در کانون آراز پارس آباد 

جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در کانون آراز شهر پارس آباد با حضور بیش از 400 نفر از داشن آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی مدرسه غیر انتفاعی فدک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه جشنواره به صورت کشوری و با هدف آموزش روشهای صرفه جویی در مصرف آب برای دانش آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی برگزار می گردد، گفت: اجرای این جشنواره را گامی مهم در جهت  آموزش ونهادینه ساختن فرهنگ صحیح مصرف آب  در محیط خانه و مدرسه عنوان کرد.

خیرجو افزود: آموزش های انجام شده در سنین کودکی نتایج بسیار جالب توجهی به همراه داشته با توجه به دغدغه های فکری والدین از دانش آموزان خواست که نسبت به یادآوری مشکلات عدم توجه به صرفه جویی در مصرف آب و ضرورت رعایت موضوع اقدام نمایند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با اشاره به وضعیت فعلی آب شرب در جهان و قرار گرفتن کشورمان در منطقه خشک دنیا، گفت: ضرورت صرفه جویی در مصرف آب با استفاده از روشهای صحیح و توجه ویژه به آب به عنوان کالایی بی بدیل است.

وی در پایان از توجه ویژه معلمین شهرستان به مقوله آب و نیز از حضور پرنشاط  دانش آموزان در جشنواره قدردانی نمود.

درادامه دکتر حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد نیز ضمن تقدیر از تلاشهای شرکت آب و فاضلاب در جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در نقاط مختلف، خواستار توجه ویژه به مقوله صرفه جویی در مصرف آب با توجه به چالش های فعلی و آینده در این خصوص شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =