۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
مورد عجیب مارتین کاسرس

مدافع اروگوئه‌ای برای سومین بار به یوونتوس پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جدایی ناگهانی مهدی بن‌عطیه از یوونتوس باعث شد تا سران بیانکونری اندکی نگران ترکیب دفاعی خود باشند. اگرچه بن‌عطیه مدت ها بود جایگاه ثابتی در ترکیب یوونتوس نداشت اما ماسیمیلیانو آلگری هم نمی خواهد غیبت او حتی روی نیمکت هم به چشم بیاید. بنابراین پیش از قطعی شدن انتقال مدافع مراکشی به الدوحیل قطر، مارتین کاسرس به ترکیب یوونتوس اضافه خواهد شد.

کاسرس اولین بار در سال 2009 به عنوان بازیکن قرضی از بارسلونا به یوونتوس آمد. پس از آن که او به سویا منتقل شد، بار دیگر به صورت قرضی پیراهن یوونتوس را به تن کرد و پس از آن که نظر خانواده آنیه‌لی را برای حضور در تورین جلب کرد، چهار سال در بیانکونری حضور داشت. او پس از حضور های کوتاه مدت در ساوتهمپتون، هلاس ورونا و لاتزیو دوباره به تورین باز می‌گردد تا تحت هدایت سرمربی سابق خود دوباره در یوونتوس بازی کند. گورخرها که بن‌عطیه را با 10 میلیون یورو به الدوحیل فروختند، با 600 هزار یورو مدافع 31 ساله سابق خود را جذب کردند.

بدین ترتیب کاسرس برای سومین بار در کارنامه حرفه‌ای خود به یوونتوس پیوست. هر چند به نظر نمی رسد با توجه به حضور بونوچی، کیه لینی، بارتزالی و دنیله روگانی فرصت زیادی برای حضور او حتی روی نیمکت تورینی ها فراهم شود.

41255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =