مسمومیت ۱۰۳ نفر در تالار عروسی شهرستان نقده

در پی مسمومیت ۱۰۳ نفر در یک تالار عروسی با گاز منوکسید کربن در یکی از تالارهای شهرستان نقده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خواستار برخورد با مسببین این حادثه شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عبدلی مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده از مسمومیت ۱۰۳ نفر با گاز منوکسید کربن در یکی از تالارهای نقده خبر داد.
وی افزود : از ۱۰۳ نفر ، ۳ نفر بستری شدند و بقیه تحت مراقبت و درمان در اورژانس بیمارستان و نیز درمان سرپایی قرار گرفتند و مرخص گردیدند .
عبدلی خاطرنشان کرد : برخی از رسانه ها در فضای مجازی تعداد مسموم شده ها را ۲۰۰ و۳۰۰ نفر عنوان کرده اند که چنین نیست و آمار صحیح ۱۰۳ نفر می باشد .
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نقده از تلاش تمامی همکاران در مراقبت و مداوای این بیماران تشکر کرد و همچنین از تلاش سایر سازمانها  و همکاریهای بین بخشی نیز تقدیر نمود

جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: مسمومیت  ١٠٣  نفر با گاز co۲در تالار عروسی در شهرستان نقده باعث شد تمامی امکانات اورژانسی و درمانی به موقع وارد عمل شده و خوشبختانه تا به حال تلفات جانی وجود نداشته است .ضمن تشکر از تمام همکاران شبکه بهداشت و درمان نقده و همکاران اورژانس، بیمارستان و پزشکان و پرستاران عزیز از تمام مردم تقاضا دارم به توصیه های ایمنی توجه نمایند .از مسئولین نقده به ویژه فرماندار محترم انتظار میرود با مسببین این حادثه برخورد جدی شود تا شاهد این قبیل بی مبالاتی‌ها نباشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =