با توجه به بالا رفتن قیمت دلار کدام شهرها هنوز برای سفر ارزان هستند ؟

شاید برای شما عجیب به نظر بیاد اما هنوز شهرهایی هستند که برای ما ایرانی ها به عنوان یک سفر خوب و به یاد ماندنی، کم هزینه و معقول باشند ، ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با شهرهای توریستی زیبا و شگفت انگیز آشنا کنیم که شما بتوانید با کم ترین هزینه به آنجا سفر کنید و اصلا نگران تورم و بالا رفتن قیمت دلار نباشید !

باکو، پایتخت آذربایجان (Baku)

باکو

شهر زیبای باکو که در آذربایجان قرار دارد میتواند یکی از سفر های خوب و به یاد ماندنی برای شما عزیزان باشد که هزینه اش نسبت به سایر شهرهای خارجی کمتر و به صرفه تر است. برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما باکو شما میتوانید به سایت تریپ مراجعه نمایید.

واحد پول آنها منات است که با نماد AZN نشان داده میشود. هتل ها در باکو قیمت های متفاوت دارند اما اگر برایتان قیمت هتل ها بالاست و توان اقامت در آنجا را ندارید اصلا جای نگرانی نیست بلکه در این شهر میتوانید هاستل و یا مهمان خانه بگیرید. اگر میخواهید با کمترین هزینه رفت و آمد در شهر گشت و گذار کنید من به شما استفاده از مترو و قطار های شهری را پیشنهاد می‌کنم.

تفلیس، پایتخت گرجستان (Tbilisi)

تفلیس

رسیدیم به شهر زیبای تفلیس که در گرجستان قرار دارد ، این شهر بی نظیر بزرگترین شهر و پایتخت کشور گرجستان میباشد. بسیاری از ایرانی ها به خصوص در این سال های اخیر برای اقامت به شهر زیبای تفلیس اقدام کردند اما ما در این مطلب دیدگاهمان نسبت به این شهر زیبا به عنوان یک مسافر است و توضیحات من هم در این خصوص است. واحد پول گرجستان لاری است و با نماد GEL نشانه گذاری شده.مردم این شهر برای صحبت کردن از زبان گرجی استفاده میکنند. غذاهای گرجستان تنوع زیادی دارند و بسیار لذیذ هستند نگران ذائقه هم نباشید قطعا از غذاهای گرجستان لذت میبرید و با مبلغ کم میتوانید در یک رستوران متوسط غذا نوش جان کنید. از مکان های دیدنی تفلیس میتوان به حمام های سولفور این شهر اشاره کرد. قیمت بلیط هواپیما تفلیس یا قیمت انواع بلیط هواپیما شهرهای دیگر را میتوانید در وب سایت های معتبری مانند تریپ مشاهده کنید.

ایروان، پایتخت ارمنستان (Yerevan)

ارمنستان

ایروان شهری بزرگ و پایتخت ارمنستان است. زبان آنها ارمنی میباشد که بسیاری از آنها به زبان های دیگری مانند روسی و یا زبان انگلیسی مسلط هستند و واحد پولشان هم درام میباشد که با نماد AMD نشان میدهند.

ایروان آب و هوای سرد دارد و پیشنهاد من این است که برای سفر به آنجا لباس های گرم با خود ببرید.

ایروان دارای مکان های دیدنی زیادی است که از میان آنها میتوان باغ وحش ایروان، بازار پتاک، موزه تاریخ ارمنستان، پارک عشاق، پارک آبی آکواتک را نام برد.  قیمت بلیط هواپیما ایروان را میتوانید در سایت تریپ جست و جو و مشاهده کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226000